hannahakansson -

Alla inlägg under mars 2013

Av Hanna Håkansson - 28 mars 2013 10:58

Godmorgon alla! Vaknade typ hunda gånger inatt av att jag har frös och nu har jag sån huvudvärk så det inte är sant. Fattar inte varför jag är småsjuk så himla ofta, riktigt drygt. Så ska bara va hemma och bara ta det lugnt och försöka få bort den jobbiga smärtan. Nog om det, idag hade jag även tänkt fixa lite specilla inlägg till er så håll utkik och sen är de en tävling på gång. Dessutom så idag är det endast bara en vecka kvar tills vi åker till London, längtar så otroligt mycket att det inte går att beskriva. Blog you later!

Av Hanna Håkansson - 28 mars 2013 10:15

Pauluns kanelflingor, vindruvor, jordgubbar, solrosfrön och mandlar.

Sen en kiwi och smoothie till det!

Av Hanna Håkansson - 27 mars 2013 20:39

Hejsan! Har nyss duschat och ska strax börja 90210 "marathon" tills jag somnar.

Körde riktigt bra på träningen idag, hade riktigt motstånd i princip hela passet och det sköna är att man inte får träningsvärk heller. Även fast det är skönt med just träningsvärk så hade den man hade fått gjort riktigt ont kan jag se framför mig. I alla fall så det ni ser på bilden är det som fick följa med hem idag, en ny ram och så såg jag att min favoritmugg (den beiga jag köpte sist) hade kommit ut i vit och självklart vart jag tvungen att ha den också. Har väldigt ont i huvudet också så ska bara ta det lugnt som sagt. Hörs imorgon babes!

Av Hanna Håkansson - 27 mars 2013 17:57

Nu blir det IW-pass med Elin, uppdaterar när jag e hemma puss!

Av Hanna Håkansson - 27 mars 2013 16:02

Första dagen på lovet, efter ett par timmars redigering är den nu klar.

Enjoy!

Av Hanna Håkansson - 27 mars 2013 11:10

Godmorgon eller något, haha. Började dagen med en rejäl frukost och nu sitter jag i bilen med Elin & hennes mamma för att åka in till Ikea en sväng. Är inte ute efter något speciellt förutom en lampskärm till min nya lampfot. Uppdaterar senare, kramar!

Av Hanna Håkansson - 26 mars 2013 21:42

 

Hej på er, hoppas allt är bra och att ni haft en toppen tisdag. Har idag varit med Elin i stan där jag bland annat klippte mig. Super skönt att fräscha upp håret det lite, sen gick vi bara runt o kollade och sådär. Inte gjort något annat speciellt idag faktiskt, förutom att jag tränade såklart.


Nu hade jag tänkt prata om min uppdatering lite snabbt. Jag intalade mig själv hela tiden att jag skulle blogga all the time under lovet. Jag menar jag är ledig och gör inte så jätte mycket egentligen så ont om tid är ju inga problem. Men har ändå bara slängt in något enstaka inlägg på kvällen vilket jag tycker är tråkigt. Men har äntligen fixat med appen, så bloggplasten är nedladdad igen. Nu ska jag verkligen ta och skärpa mig, ska ta tag i bloggen riktigt och skriva så mycket som jag kan. Har även fått lite tips vilket jag är riktigt tacksam över.

Så nu kör vi igen! See ya tomorrow

Av Hanna Håkansson - 26 mars 2013 18:35

  

Sticker mot träningen nu. Vet att uppdateringen inte varit på topp men bloggar när jag hemma igen!   


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards