hannahakansson -

Alla inlägg under april 2014

Av Hanna Håkansson - 29 april 2014 20:44

 

Igår klickade jag hemma denna godingen inför sommaren, äntligen hittade jag en bikini som jag verkligen kommer få användning av i sommar. Dessutom är vitt så snyggt till brun hy, och virkade bikinis är aldrig fel heller!

Av Hanna Håkansson - 29 april 2014 20:39

Som sagt så ska jag fixa en video åt er snart eftersom att ikväll gick det inte som jag ville, men om ni kollar på bilden kanske ni kan klura ut vilken typ av video som kommer att publiceras!  

Av Hanna Håkansson - 29 april 2014 20:25

   

Gud så skön dag det har varit! Dessutom hade vi ingen vanlig skoldag utan stoppdag så kollade bara på film mesta dels av tiden, sedan hade vi nån fördjupningstimmar. Till lunch åt jag laxbaguette för skollunchen lockade inte alls, och det var sååå gott. Nu ikväll satt jag ute i solen och åt sallad till middag medans jag pluggade lite spanska, skulle sedan spela in en video till er men ljuset ville inte riktigt sammarbeta så jag får fixa den en annan dag. Hade tänkt mysa ner vid en serie och plugga lite till resten av kvällen, hoppas ni haft en lika solig och fin dag som mig!

Av Hanna Håkansson - 28 april 2014 16:53

 

Hej på er! Vilket underbart väder det är idag, gör måndagen lite bättre i alla fall. Idag har jag varit i skolan och den rullade på hyfsat, kom hem runt fyra och åt. Lite senare ska jag iväg och träna eller laget ska faktiskt spela match mot föräldrarna, alltså mer som en avslutning för att serien är slut och vi kommer i hela Maj bara träna i hall en gång och sedan uteträning alltså fys. Sedan blir det fys hela sommaren, men det ser jag bara fram emot. Hoppas er dag har varit bra, puss.

Av Hanna Håkansson - 28 april 2014 16:49

     

Igår efter att jag övningskört med pappa och Elin i baksättet en sväng. Så avslutade jag och Elin kvällen med jaccuzi mys och en massa snack, perfekt avslut på en perfekt helg med världens bästa vän!

Av Hanna Håkansson - 28 april 2014 10:01

Av Hanna Håkansson - 27 april 2014 18:01

             

Tröja - hollister | linne (under) - bikbok | shorts - hollister | skor - johnny bulls | sunnies - h&m        

Av Hanna Håkansson - 27 april 2014 14:09

   

Detta fick bli en del av min frukost imorse, så himla gott! I alla fall så bjuder denna härliga söndag på massvis av sol och mys. Elin kommer snart och då ska vi ut och sola nån timmar, ska bli riktigt skönt.

Har nyss dammsugat rummet och fått iordning grejer, ikväll ska jag nog övningsköra lite och bara ta det lugnt och ladda upp inför tre skoldagar innan vi är lediga resten av veckan!


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards