hannahakansson -

Alla inlägg under september 2013

Av Hanna Håkansson - 30 september 2013 21:49

   

     

Har införskaffat mig ett par basic tröjor inför hösten, riktigt mysiga.

Båda från ginatricot.   

Av Hanna Håkansson - 30 september 2013 21:00

 

Har nu äntligen fått lite tid att ta det lugnt. Var iväg och tränade innan ikväll vilket jag ångrar att jag gjorde, har nämnligen väldigt ont i halsen och har haft det hela dagen, har inte tid att bli sjuk..

I alla fall så har vi flyttat ut saker från mitt rum eftersom imorgon kommer farfar och ska påbörja mitt rum, ska ju måla om mina tapeter så hela rummet blir vitt. Ska bli så skönt att få det "helt" ljust i hela rummet!

Av Hanna Håkansson - 30 september 2013 16:00

 

Har länge spanat in dessa ursnygga bootsen från Johnny Bulls. Testade dom när jag var i göteborg, på kungsmässan (de på bilden) och jag blev bara helt kär i dom. Så ska förmodligen köpa dessa så snart som möjligt!

Av Hanna Håkansson - 29 september 2013 21:48

 

Nu är jag äntligen hemma igen! Har tyvärr inte haft tillgång till att kunna blogga idag. Så tänkte sammanfatta min dag lite snabbt. Tog sovmorgon och åt supergod brunch, busade extra mycket med kusinerna, var ute och gick en timme så skönt i det fina vädret, behövde verkligen det. Vi åt lunch på kungsmässan och gick runt i affärer och där jag även fick med mig en jätte gosig tröja hem. (Har en del jag ska visa er som är ny inköpt). Tog tåget hem runt fem & var hemma vid halv nio. Trött är väl det ordet som stämmer mycket bra på mig just nu. Ska faktiskt alldeles strax hoppa i säng och imorgon väntar en ny skolvecka!

Av Hanna Håkansson - 28 september 2013 22:38

   

 

   

   



Av Hanna Håkansson - 28 september 2013 22:13

 

Hejsan allihopa! Denna lördagen har det varit kalas hela dagen, har ätit en massa god mat och spenderat en massa tid med mina kusiner. Måste passa på eftersom vi inte träffas så ofta, men jag ska ju stanna inatt också så får en extra dag imorgon. Ska ta tåget hem vilket nog kommer gå bra, dock första gången själv. I alla fall så har vi nyss fikat lite och jag ska ta det lugnt och pilla med datorn (har fått tillbaka den nu, så glad!) eftersom både Ella & Siri sover. Kommer strax publicera några bilder från idag, så håll utkik!

Av Hanna Håkansson - 28 september 2013 21:44

 

 

 

Linne - veromoda | Kofta - odd molly | Jeans - hollister | Klocka - Daniel wellington | Armband - Thomas sabo

Av Hanna Håkansson - 27 september 2013 16:55

- Boyfriend jeans

Klicka här för att se var allt kommer ifrån!


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards