hannahakansson -

Alla inlägg under april 2012

Av Hanna Håkansson - 24 april 2012 15:19

Hej, nu sitter jag hos tandläkaren och ska strax gå in har tid halv fyra. När jag kommer hem ska jag träna sen plugga. Skolan idag va grymt trög, men nu e den slut. Skönt med onsdag imorgon :)

Av Hanna Håkansson - 21 april 2012 19:57

Hejsan, även fast jag inte bloggat mycket så har jag ändå några besökare kvar. Alltid trevligt !

Men iaf jag håller på med att fixa en blogg på blogg.se istället. För då kan jag ha appen och fixa inlägg smidigare. Därför har jag inte bloggat. Men nu när jag loggade in så stog det att äntligen skulle appen till bloggplatsen komma inom 1-2 veckor. Så nu blev det plötsligt svårare, men jag har iaf bestämt att jag ska kolla bloggplatsen appen när den kommer ut för att om den är bättre så tar jag den men om den är sämre ska jag ha på blogg.se så ska liksom gemföra.

Men samtidigt är blogg.se asså det känns rätt att ha den där, liksom vänligast eller vad man ska säga.

Men nu vet ni iaf varför och jag återkommer när jag valt app!

Ha det bra så länge, så hörs vi.


Av Hanna Håkansson - 21 april 2012 13:32

              

 
Av Hanna Håkansson - 15 april 2012 14:08

         

 

Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards