hannahakansson -

Alla inlägg under oktober 2012

Av Hanna Håkansson - 31 oktober 2012 22:27

 

Hej på er, ikväll drog jag, Elin och Lovisa ut och körde bus eller godis, kanske låter töntigt, men fy fan vad kul vi hade. Sjukt vad mycket godis vi fick, jag svär säkert 3 kg. Vi delade såklart upp allt, så nu har jag precis duschat & sitter i sängen och bara myser och fetar mig med en skål godis.

Det är ju lov och då får man va en gottegris eller hur?

Men ska verkligen ta tag i mina matvanor efter lovet, blivit riktigt mycket sötsaker på sistonde.

Visst, jag tränar en del, men vill samtidigt jag ha en frisk kropp och må så bra som det bara går.


Men nu ska jag slå på en film eller något, så hörs vi kanske sen. Men om inte, -puss o godnatt




Av Hanna Håkansson - 31 oktober 2012 17:55

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, VILL ATT DET SKA RULLA IN MED FRÅGOR, HAR INTE FÅTT MÅNGA ÄNNU OCH DÅ TROR JAG INTE DET ÄR LÖNT ATT HA, SÅ KOM IGEN NU, JAG VET ATT NI KAN!

 

Klicka på bilden för att komma till frågestunden'

Av Hanna Håkansson - 31 oktober 2012 12:36

Godmorgon eller något.
Sitter iallafall på bussen med Elin påväg till stan, blir massa girlytalk över en lunch och kolla runt och se om jag hittar något. Har även ett par ärenden att fixa, sen får vi se vad dagen mer har att erbjuda. Blog you later!

Av Hanna Håkansson - 30 oktober 2012 21:51

 

- inte våra vackraste jag, men det bjuder vi på, eller hur Elin?

Älskar dig bästavän.

Av Hanna Håkansson - 30 oktober 2012 21:15

 

Jag har blivit så urkass på att uppdatera någorlunda bra dom senaste dagar, har bara så mycket att göra osv, hoppas ni förstår. Ska försöka bli bättre, men nog om det!


Kom hem vid tjugo i fem, sen packade jag direkt och stack på träning med ett annat lag (Elin's) det laget under mig. För denna veckan har inte mitt lag träning för det vart inte så många som kunde komma.

Jag själv kände att jag måste röra på mig, annars får jag seriöst nästan panik haha.

Nej men har precis tvättat mina sminkborstar vilket behövdes, kan skriva mer info om det i ett annat inlägg- om ni vill veta hur man gör osv. Håll utkik!

Hade tänkt gå ner och ta liitee Ben & Jerry's tror jag, får se om jag orkar haha.

Känner mest bara för att ligg akvar i sängen och lata med mig en film eller något, blog you later

Av Hanna Håkansson - 29 oktober 2012 21:39

 

Hejsan, imorse vaknade jag och Elin runt nio. Eftersom Elin skulle iväg så var vi tvugna att stiga upp lite tidigare. Har varit iväg idag med mamma & brorsan, samt mina låtsaskusiner och låtsasfarmor.

Ikväll så sover jag & brosan med dem hos farfar och låtsasfarmor. Imorgon kommer mina två andra låtsaskusiner Viktor & Kajsa. Hemskt vad jag skriver "låtsas" mycket haha.

I alla fall så ska jag Matilda och Alva sätta på en film nu och bara mysa. Sen får vi se vad vi hittar på, helt enkelt. Ha en fortsatt bra måndagskväll, kissies



Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards