hannahakansson -

Alla inlägg under februari 2014

Av Hanna Håkansson - 28 februari 2014 18:15

          '

Topp - veromoda/vila | jeans - ginatricot | armband - Thomas sabo

 

Äntligen fredag och helg! Veckan har bara sprunigt förbi och vi är ännu närme min födelsedag, kan knappt vänta längre. I alla fall så har jag nyss ätit middag med familjen och snart kommer Elin för att sova här och vi har köpt hem en massa gott så det blir massvis med mys som står på schemat eftersom vi inte haft tid att träffas då hon var bortrest hela sportlovet. Ha en underbar fredagskväll!

Av Hanna Håkansson - 27 februari 2014 21:37

        

God kväll mina läsare! Gud kom på precis när jag skulle somna igår att jag glömt uppdatera. Men i alla fall så tränade jag två timmar innebandy igår på kvällen vilket var helt perfekt. Skolan rullade på som vanliga onsdagar. Idag så har jag varit allmänt glad all the time haha, vet inte riktigt varför. Kanske för jag snart fyller år, fick tillbaks ett spanskprov med alla rätt, för vi knappt haft några läxor denna veckan. Som sagt så har humöret varit på topp och ikväll blev det ett pass innebandy, åh älskar när jag kan träna alla dar i veckan!! Imorgon är det fredag & helg, ser fram emot denna helgen.   

Blog you tomorrow

Av Hanna Håkansson - 25 februari 2014 18:15

 

                            

 

 

            

 

 

Var på Gotland en vecka med Elin och hennes föräldrar, hade det jätte mysigt då vi bodde i en liten stuga, badade & solade en massa, shoppade och åt en massa god mat!


       

 

       

 Hemma blev det också en massa godsaker under dagarna.


     

        

Var en sväng i Göteborg hos mina fina kusiner, alltid lika roligt att träffa och få busa med dom!


   

    

     

Åkte till Kreta i början av Augusti med familjen och det var helt obesrkivligt härligt och bra där, vi bodde på världens finaste hotel och jag solade en himla massa så var väldigt brun när vi kom hem!


       

Blev en hel del fotografering också, den bästa årstiden att få så många härliga bilder som det bara går att ta!


Av Hanna Håkansson - 25 februari 2014 17:08

 

Åh vilken dag det varit idag! Vädret har varit helt underbart vilket gör en så mycket gladare på något sätt. I alla fall så rullade skolan på som vanligt, slutade tre och stannade kvar en timme efter det med en massa andra. Ikväll är planerna att möjligtvis ut på en PW eftersom jag inte har någon annan träning ikväll och sedan blir det lite plugg och mys. Dessutom så imorgon är det bara en vecka kvar tills jag fyller år, gash vad jag längtar. Älskar verkligen att fylla år haha!

Av Hanna Håkansson - 24 februari 2014 17:12

   

Jacka - Zara | tröja - h&m | topp (under) - ginatricot | jeans - h&m | skor - johnny bulls | halsduk - cubus   

Av Hanna Håkansson - 24 februari 2014 16:52

- Åh vart kommer kronan ifrån? jättfin.

Svar: Den är köpt på vellingeblomman, men den finns i andra vanliga inredningsbutiker också.

 

 


Fick även en frågan om vart väskan till höger finns i mitt inlägg "black perfection". Den finns på Lindex för 299 kronor.


 

Q/A
Av Hanna Håkansson - 23 februari 2014 21:45

 

Hejsan! Denna dagen har jag hunnit med en himla massa, vaknade vid tio och åt frukost. Drog till mormor & morfar där det blev hockeytittande och fika. Har även pluggat en del idag och avslutade dagen med middag på mc med min bror. Imorgon börjar skolan igen och lovet är slut, lite trist men vi är ännu närmare sommarlovet och där emellan är det påsklov och andra lediga dagar så man får se ljust på det hela.

På bilden ovanför ser ni lite av min nya tröja jag pratade om i torsdags, köpte den i fredags och de är ett perfekt basic plag att match med. Visar bättre bilder imorgon, godnatt!


Av Hanna Håkansson - 22 februari 2014 13:33

 

Hello guys! Ännu en solig och härlig dag idag verkligen så upppigande. Dagens planer blir att städa, fixa lite på rummet och senare möjligtvis en tur till emporia. Ikväll blir det melomys eller så kanske jag träffar några vänner, jag får se vad det blir. Ha en fin lördag, pussar!


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards