hannahakansson -

Alla inlägg under januari 2012

Av Hanna Håkansson - 28 januari 2012 09:19

Godmorgon alla!

Vaknade typ precis, har sovit över hos Vilma. Skolan först sen drog jag mig ner mot stan, där jag träffade elin och vi gick runt lite och kollade runt. Sen åkte vi hem och packade och elin och jag blev stjusade till Vilma. Igår hade vi grymt roligt, vi va även och kolla på en innebandy match som Vilmas bror spelade. Alla vi tre spelar innebandy så i pauserna gick vi ut på plan och spela lite, haha. Iaf så blir Elin och jag hämtade runt lunch och sen ska hon följa med mig för vi ska åka och köpa en ny innebandyklubba till mig :) Men vi hörs under dagen!

Kram o puss från mig !

Av Hanna Håkansson - 26 januari 2012 20:25

 

Hejsan alla fina läsare.

Min dag har varit helt okej, skola till tre och sen följde jag med Tilde hem igen men denna gången bakade vi brownie och fikade. Träning efter det och hade fys som var ganska jobbigt men ändå härligt!

Sitter här nyduschad och fin, laddar över några bilder från mobilen och lite sånt.

På tv är det Innebandy, ellitserien så det kollas här på för fullt.

Imorgon kommer bli en riktigt bra dag. Först skola till 13.25, sen åker jag in till stan och möter upp Elin,

ska gå där och kolla lite och kanske at någon fika.

Se om jag hittar något jag vill ha, sen ska Elin och jag umgås när vi kommer hem igen.

Iaf så ska jag fortsätta titta på tv, ganska spännande om man säger så.


Ha det bra allihop !

 

Vi hörs imorgon

 

Av Hanna Håkansson - 25 januari 2012 19:59

 

-Jag och kusin ute i snön i Göteborg.

Hejsan alla !

Jag vet att uppdateringen inte varit den bästa, men har bara inte haft blogglust precis.

Iaf så har jag ny design, nya bilder som Tilde fotograferat och denna gången stog jag framför kameran vilket inte e så vanligt. Är van att stå bakom, men kul med lite ändringar.

Skolan idag var helt ok, hängde med Tilde hem. Fixade lite med överaskning som ni snart kommer få veta.

Va ute och fotade en del, roligt..

Efter maten hängde jag med mamma till Maxi och handlade. Och nu sitter jag här, i myskläder och ska snart bege mig mot soffan där jag antagligen stannar resten av kvällen. Har inga fler läxor denna veckan vilket är grymt skönt.

Imorgon ska jag träna efter skolan, sen får vi se vad som händer.

Men nu ska jag inte sitta vid skärmen mer, vi hörs imorgon.

Puss & Kram

Av Hanna Håkansson - 19 januari 2012 20:07

Hejsan, alltså det e riktigt konstigt väder ute!

Helt seriöst, först spö regnar det typ hela dagen och nu på kvällen snöar det?

Grymt konstigt ändå, och jag tycker att vi fick inte någon snö under jul så varför få det nu?

Aja, nu bryr vi oss inte om det.

Iaf så har precis ätit och duschat nu sitter jag vid tven och bara chillar.

Inga läxor tills imorgon, skönt.. Har jätte ont i mina knä efter träningen.

Har alltid det, så ska gå och kolla upp det hos någon läkare.

Hoppas dom inte säger att jag måste ta en paus i några månader,

för det går bara inte jag älskar innebandy och vill absolut inte sluta.

Men om jag fortsätter,kanske det blir värre, så kanske bra att ta en paus ändå tills knäna e bättre och sen gå tillbaka..


Slutade ganska sent idag, klockan tre. Men sista lektionen hade vi slöjd och jag blev klar med min mössa.

Blev faktiskt rätt nöjd, även fast där var lite småfel här och där..

Imorgon blir det ingen uppdatering, kanske ett mobil-inlägg. Hänger med bästavän hem efter skolan och vi drar till stan för att handla present till Sara & Elin.

Sen fixar vi och äter hos henne innan vi drara vidare mot festen. Men jag tror att det kommer bli riktigt roligt.

Ni får ha en bra kväll, så hörs vi !


Av Hanna Håkansson - 18 januari 2012 19:22

 

Den är mycket snyggare på !

           

Puss

Av Hanna Håkansson - 18 januari 2012 19:16

Hejsan alla, kom gem från stan med mamma för typ en halv timme sen.

Har shoppat lite tills på fredag, ska nämnligen då på fest vilket kommer bli super roligt!

Iaf så dagen idag har varit helt okej, slutade skolan tjugo i två. Hängde sen med Emmie hem.

Blev hämtad av mamma vid kvart över fyra. Åt och sen bar det av till stan.

Typ så har min dag sett ut. Men nu ska jag bara bli förhörd på engelskan och sen blir det tv hela kvällen.

Vi hörs ! Puss

Av Hanna Håkansson - 17 januari 2012 19:10

Hejsan, blir ett mobilinlägg nu.Sitte i bilen på väg hem, hemma väntar duschen på mig. Ska även äta och hinna med att plugga.Ha det bra!Puss

Av Hanna Håkansson - 17 januari 2012 17:03

Hejsan alla.

Om sådär tio minuter blir jag hämtad och drar vidare till träningen, gött !

Men jag bloggar mer när jag kommit hem.

Puss på er <3


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards