hannahakansson -

Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna Håkansson - 29 februari 2012 19:54

 

Som sagt så mådde jag inte bra redan efter träningen igår, hade sjukt mycket huvudvärk och ont i magen.

Imorse när jag vaknade så kände jag att jag liksom inte mådde bra alls, så bestämde mig att stanna hemma från skolan idag. Tror jag ska dit imorgon för har sovit nästan hela dagen idag så mår lite bättre nu. Kanske sömn jag behövde?

Mamma köpte med MC hem till mig efter jobbet, så sjukt gott.

Iaf så nu kollar jag på Big Brother, men ska snart kolla fotbolls matchen !

Har ändrat en del på bloggen här idag och det blev ganska lyckat tycker jag.


Puss.

Av Hanna Håkansson - 28 februari 2012 16:38

Heej bloggen, längesedan men nu ska jag försöka att blogga oftare !

Hade ett grymt bra sportlov, shoppade en del ;)

Iaf så hängde Emily med mig hem vi gjorde pannkakor för vi vart grymt hungriga, vi åt ingen lucnh i skolan för utom ett par knäckebröd. Maten suger i skolan :(

Men nu ska jag sticka till träning, ni får ha det så gött så hörs vi :)


 

Av Hanna Håkansson - 10 februari 2012 22:10

Hejsan, vet att det va ett tag sedan. Men har så mycket omkring mig just nu som skolan och så, därför har jag inte hunnit med att blogga så den har hamnat ett tag åt sidan. Men ibland behövs det, iaf så Tilde jobbar vidare på överaskningen som kommer snart. Så när den är klar får ni reda på den.

Nu kommer jag att blogga när jag har tid, men det blir när det blir helt enkelt! Snart är det sportlov och man kan glömma skolan ett tag och blogga normalt igen. Men hoppas ni förtår och att ni inte tror att jag slutat blogga eller något liknande. Ha det bra så hörs vi när vi hörs !


 Puss


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards