hannahakansson -

Alla inlägg under augusti 2014

Av Hanna Håkansson - 31 augusti 2014 20:34

 

En av dom godare bruncherna i somras.. 

 

Är ledsen för uppdateringen dom senaste dagarna, tiden har tyvärr inte räckt till helt enkelt. Imorgon är det den 1 september alltså då är det officiellt höst. Känns lite tråkigt att lämna sommaren för denna sommaren har verkligen varit den bästa! Har fått uppleva så mycket bland annat under mina veckor vi var i USA. Hunnit med en massa annat roligt och saker som jag kommer minnas läänge. 


Imorgon är det ny vecka och jag lovar att det blir uppdatering som vanligt. På tisdag börjar vi äntligen med inneträningen! Som jag längtat alltså, ska bli så skönt att gå in på planen igen för jag är riktigt taggad inför kommande säsong. Börjar tio imorgon så kan sova lite längre än vanligt, nu ska jag fortsätta kolla på premiärern av Big Brother, ännu ett av mina favoritprogram som sänds i höst!

Av Hanna Håkansson - 28 augusti 2014 21:34

 

Bild ur arkivet..

 

Känns som dagarna bara springer förbi, jag menar imorgon är det redan fredag? Kändes som det va igår jag steg upp för en ny vecka i skolan. Denna dagen har gått fort i alla fall, efter skolan så har jag bara tagit det lugnt, alla läxor klara dessutom så det är skönt. Hoppade även över träningen då smärtan i knäet går fram och tillbaka och jag vill helst inte orsaka något värre. 


Imorgon är det fredag, går i skolan till två och på kvällen är det Palmfestivalen och självklart ska jag dit med några vänner. Blir käk och så innan vi drar ut, hoppas på en mycket bra kväll! 

Av Hanna Håkansson - 28 augusti 2014 11:47

   

Idag har vi endast två lektioner och en lunch + hålltimme på två timmar och 45 minuter så jag och Moa gick till systrar och bönor där vi nu sitter och färdigställer vår uppgift som ska in på måndag, skönt att få den klar!

Av Hanna Håkansson - 27 augusti 2014 22:01

   

När jag har sovmorgon i veckan brukar jag unna mig lite godare frukostar, trots att jag hinner göra det andra dagar så brukar jag inte orka fixa ihop något haha. I alla fall så fick detta blev dagens frulle, keso, blåbär, hallon och hasselnötter. Lätt och supergott! Idag gick jag i skolan till fyra och jag, pappa och brorsan åt middag i stan vilket var såå gott. Ikväll har jag gjort klart ett arbete och pysslat om mina naglar lite. Nu blir det Paradise Hotel och sen sängen, godnatt på er!

Av Hanna Håkansson - 26 augusti 2014 21:47


 

Har glömt att visa er mitt nyaste tillskott bland mina träningslinnen. Mamma fyndade detta på rean till mig för ett par veckor sen på intersport och det är i samma material som det gråa jag köpte i USA, stort pluus! Byxorna är också nya och kom med i det jag nyss beställt från h&m, superskön.


  Denna dagen har varit ganska lång! Hade dock turen att få sluta en timme tidigare vilket datt väldigt bra. Efter skolan tog jag bara det lugnt och sen bar det iväg mot träningen. Det gick väldigt bra i början men sen pajade mitt knä igen, så ska gå och undersöka det igen så vi får klart på vad det egentligen är som är fel. Usch blir alltid så arg när något sånt här händer, man är liksom jätte peppad och verkligen vill köra på men så bara något hindrar dig mitt i den härliga vägen haha ja ni förstår säker vad jag menar. Men som sagt så får man lyssna på kroppen ibland också. Så kom ihåg att även om något händer som man ogillar starkt, staay postive!

I alla fall jag lovar att uppdateringen ska bli bättre, fler inlägg om dagen samt fler outfit bilder då jag fått några förfrågningar på det. Så ska försöka fixa så gott det går! Vi hörs imorgon, pussar.

Av Hanna Håkansson - 24 augusti 2014 19:15

 

 

Hej på er! Nu har jag äntligen tillgång till normal uppdatering igen vilket känns skönt. Har verkligen saknat att skriva här nu i veckan. Nu har jag redan gått fyra dagar i gymnasiet och det känns redan riktigt bra på något sätt. Dock så har vi inte gjort så mycket dessa dagarna då vi endast gått igenom en massa viktiga saker, fått schema, skåp osv. I fredags gick vi endast en timme vilket inte kändes så lönt men imorgon börjar vi med schemat och på måndagar och onsdagar börjar vi alltid tio, vilket är sååå skönt haha. Vi ska även få våra datorer i början av veckan vilket jag längtar efter, tror det kommer underlätta mycket med bloggen när jag lunch och hålltimmar då jag kan passa på att blgoga eftersom datorerna blir våra.


I alla fall så har denna helgen varit riktigt bra. Hade några vänner hemma här i fredags då vi åt tacos, pratade en massa och hade väldigt trevligt. Igår tränade jag med mamma och bara tog det lugnt. Idag kände jag att jag behövde sova ut så vaknade inte förrens halv ett, fick träffat Filippa en stund och nu väntas det en lugn kväll. Jag är riktigt taggad på att blogga ordentligt nu och hoppas ni är med mig! 

Av Hanna Håkansson - 23 augusti 2014 19:34

Imorgon kommer jag tillbaka till bloggen med vanlig uppdatering, håll ut!!

Av Hanna Håkansson - 18 augusti 2014 21:34

                 

       

Lite blandade bilder från mitt perfekta sommarlov, som tyvärr slutar om ett par timmar! 

 

Imorgon börjar ju dom flesta skolan igen. Vissa började idag men jag hade turen att va ledig en extra dag vilket verkligen behövdes. Trots att ett par veckor ledighet till inte skadat. Jag börjar gymnasiet imorgon vilket innebär en helt ny skola, nytt folk, nya möjligheter och jag är taggad till tusen och väldigt exalterad faktiskt. Inte alls nervös då jag redan känner alla i min klass eller vet vem vissa är sen innan så det känns väldigt bra. Jag ska gå ekonomi med senare inriktning juridik och det är en bred linje som jag tror kommer passa mig bra eftersom jag är myckte intresserad i vad linjen har att erbjuda och speciellt efter gymnasiet också. Skolan kände jag mig redan bekväm i när jag skuggade där och hoppas jag kommer göra det nu och i tre år. Tror detta kommer bli hur bra som helst!


Så nu ska jag bara försöka få ro så jag kommer i säng i tid då klockan ringer tidigt imorgon, vanliga rutiner återkommer men det ska bli skönt att få lite ordning ändå. Ska möta upp Moa innan vi börjar klockan nio och gå dit tillsammans, så himla roligt att få gå med henne i hela tre år vilket jag verkligen ser framemot!  

 


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards