hannahakansson -

Alla inlägg under december 2013

Av Hanna Håkansson - 30 december 2013 14:30

     

Tröja - ca 300 kronor (599kr - ordinarie pris, rea) | Blus - 1299 kronor


I lördags så åkte mamma och jag till en affär och handlade dessa två godbitar till mig, blusen var absolut inte planerat att jag skulle köpa. Men kunde inte motstå den när jag väl fick på mig den, blev verkligen in love! Blusen är från deras nya kollektion och tröjan från deras gamla.

Provade även två koftor så ska antagligen önska mig någon av dom i födelsedagspresent.

 Ni får bättre bilder på dem när jag har på mig dom någon dag.

Av Hanna Håkansson - 30 december 2013 13:49

   

Av Hanna Håkansson - 30 december 2013 13:41

 

Klockan är snart två, men säger ändå godmorgon för jag vaknade vääldigt sent haha!

Gjorde bananpannkakor till frukost och kollade på 90210 till det, har nyss fixat lite i min garderob och sådär, ska alldeles strax ta och börja sminka mig lite.

Ha en fin måndag mina fina läsare, ni är bäst!

Av Hanna Håkansson - 30 december 2013 13:23

   

Morgonrock - H&M, 100 kronor. (199 kronor, ordinarie pris) | Nagellack - kicks, 79 kronor.


Detta fick jag med mig hem när jag var i stan med Moa!


Av Hanna Håkansson - 28 december 2013 21:48

Denna lördagen har verkligen varit så bra! Började dagen med lite shopping med mamma, handlade två underbara saker från Odd molly. Kommer visa er lite senare ikväll. Åkte sedan vidare till Moa, vi va i stan och lunchade på espresso house och snackade en massa, välbehövligt! Fick med mig två saker hem därifrån också, kommer bilder. Hade pizzamys med familjen och strax efter det träffade jag äntligen Elin och vi bytade julklappar, kommer också visa vad jag fick av henne imorgon.

Nu sitter vi hos henne och har fixat ihop en sjukt god varm choklad med polkagrisar, kommentera eller gilla detta inlägget om ni vill ha receptet, jag lovar det är så himla gott.
Så där va en liten summering av min dag, hoppas ni haft en bra lördag!

Av Hanna Håkansson - 26 december 2013 14:57

 

Började denna torsdagen med en sväng till stan med mamma. Kollade lite bland på mellandagsrean och fick med mig bland annat en jätte fin tröja, har filmat en video som håller på att sparas nu så kommer pupliceras under dagen, håll utkik! Vid halv fyra ska vi köra mot farfar där även mina kusiner befinner sig, ska bli jätte mysigt att träffa dom och jag ska även få mina sista julklappar så det längtar jag också efter. Blir mat där och sedan sover jag där inatt med dom, roligt! 


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards