hannahakansson -

Alla inlägg under juni 2012

Av Hanna Håkansson - 28 juni 2012 09:10

 

Godmorgon, fick gå upp sju idag, usch skulle till tandläkaren klockan tio i åtta. sitter här och halvsover nu typ, men sen ska vi in till stan och fika med några kompisar. ska även in om gina för dom har rea på en bikini jag måste köpa, dösnygg ju. igårkväll kom pappa hem med min Iphone, nylagad och den känns som helt ny, perfekt. Har saknat att inte kunnat göra vissa saker som man inte kan på en gammal sony. men nu ska jag gå och sminka och sen ska jag ladda upp bilderna från misdommar, kanske lite sent men alltid bra att dom kommer upp i vilket fall som helst så får ni ha en bra dag.

 

Av Hanna Håkansson - 27 juni 2012 18:29

Som sagt så filmade jag med min kamera, men kvaliten blev sådär, inte rätt fokus och så hela tiden.

Förtsökte göra det bästa av det hela och blev ganska nöjd i alla fall. Enjoy!


Av Hanna Håkansson - 26 juni 2012 14:13

 

Halloj alla.

Tisdag idag vilket innebär träning, yes! Iaf så vaknade jag vid åtta imorse, byggarna bankar på vårt tak sjukt jobbigt. Men dom är snart klara om ett par dagar så det får jag stå ut med så länge. Men jag lyckades som tur va somna om till halv elva, skönt.. Har inte gjort något speciellt hittills, vädret har inte varit jätte bra men nu skiner solen lite så får passa på att gå ut en runda. Ska även försöka få upp bilderna från midsommar här på bloggen, måste få det gjort.

Men mer än att jag ska träna ikväll så ska vi även ha gäster från Sjöbo, trevligt.

Jag ska fixa lite bilder nu och sen ska jag dra mig ut. Vi hörs!

 

Av Hanna Håkansson - 25 juni 2012 23:24

Hej, detta blir ett snabbt kort inlägg.

Förlåt att jag inte skrivit idag, har inte hunnit. Var i stan med mamma och brorsan, lunchade på harmony.

Handlade även två krokar till mitt rum.Sen var jag med Elin, vi gjorde lite allt möjligt och kvällen avslutades med en film hos Elin i det regninga vädret.  Men jag skriver mer imorgon för datorn stängs alldeles strax av pg.a batteriet och jag orkar inte sätta i laddaren. Med detta inlägget så säger jag godnatt, sov sött alla läsare!

 

Av Hanna Håkansson - 23 juni 2012 22:16

Så här ser jag ut idag.

    Kofta-H&M

Shorts-DOBBER

Linne-VeroModa

Bandeutopp-GinaTricot


 

 

Av Hanna Håkansson - 23 juni 2012 21:58

Hejsan alla. Sitter just nu hemma hos Emmie och vi har precis sett klart filmen. Riktigt bra var den!

Är helt proppmätt också av allt vi ätit, aja nån gång får man unna sig något gott.

Imorgon ska vi ha kalas för mamma, vi ska ha brunch. Sen ska jag kanske träffa Emmie, vi får se hur det blir.

Några bilder från kvällen.

    

Ha en fortsatt mysig kväll!

 




Av Hanna Håkansson - 23 juni 2012 17:54

Hejsan. Gårdagen var jätte rolig, vi badade, åt supergod mat & såklart jordgubbar :)

Jag sov sedan över hos Elin och vi somnade vid två. Gick hem vid tolv idag för hon skulle ha gäster och sedan har jag städat. Cyklade sedan till Emmie och umgicks med henne, superkul. Vi bestämde oss sen för att ha filmmys ikväll så vi hoppade upp på cyklarna och cyklade in mot stan, Willys & hemmakväll blev det. Sen cyklade vi tillbaka till henne och lämnade det vi handlat och nu är jag hemma och ska alldeles strax äta, sen ska jag dra mig till Emmie igen för en supermysig kväll. Ja där fick ni lite som jag har gjort och så.

Tog en del bilder igår också från Midsommar så dom kommer upp inom kort. O

utfiten för jag inte glömma, för Elin och jag fotade varandra också så har några bilder på det med.

Ja, men ni får ha en fortsatt bra lördagkväll!

 


Av Hanna Håkansson - 22 juni 2012 13:54

Hejsan. Sitter hos Elin nu och bara tar det lugnt.

I förrmidags var jag en runda i stan med mamma, vi skulle egentligen till malmö men det ska vi nästa vecka istället.

Fick med mig en vattenfast mascara, ganska bra nu till sommaren. Två sportbhar fick också hänga med hem.

 

 

Det har regnat exakt hela dagen, vilket är ganska tåkigt. Men dom har lovat att det spricker upp framåt kvällen vilket vi får hoppas på. Haha lät som en väderprognos tant nu, hehe.

Men ni får ha en bra dag, & GLAD MIDSOMMAR !

 

   


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards