hannahakansson -

Alla inlägg under mars 2011

Av Hanna Håkansson - 31 mars 2011 16:31

   Heej på er !<3

Har jo inte bloggat på ett par dagar, har varit så himla mkt olika grejer som måsta göras och så. Men jag hade tänkt skriva lite om i tisdags och igår !


Tisdag;

Skola, sen stack jag till stan med Tea, Emily, Maja och Sanna. Vi var på MC och åt. Shoppade lite och så. Jag handlade ett jätte fint rosa nagellack, bild kommer där nere ;) Sen tog jsag och Emily bussen hem. Sen efter jag kom hem, så fixade jag mig snabbt och sen bar det åt till träningen. För äntligen träna igen :D


Onsdags;

Igår så va det skola, sen efter skolan stack jag hem och tränade på spanskan.

Vid ca kl. 6 kom min Emily. Tio min efter hon kommit, kom Wilma och hämtade oss. Sen bar det av åt stan för shoppingkväll på köpcentret och Eric Saade skulle även uppträda där :) Fyy vad det va mkt folk omg !! Man blev skit varm där inne ;) Jag handlade ett ljus lilla/grått nagellack och en buder/foundation borste ! Bilder kommer där nere. Sen kom jag hem vid typ halv tio.


Idag har det varit skola, lång dag..-_-

Men sen tog jag bussen hem vid tio över tre. Sen när jag kom hem pluggade jag engelska :| Nu sitter jag vid datorn och gör ett inlägg till er och många bilder som också som kommer va med i inlägget ;)

Senare ikväll blir det träning, sen hem, duscha och så. Tror nt jag hinner med ett inlägg ikväll. Jag säger bara kanske jag tror inte det. Men men här kommer alla bilderna ;)


Naglelacket jag köpte i tisdags;

   25:- Åhlens


Jag målade dom igår oxå med det nya nagellacket och ett par fina blommor som jag satt på ;)

 

Och detta handlade jag igår på shoppingkvällen.

   Puder/foundation borste 40:- HM   Nagellack 69:- KICKS


Sen kommer bilderna på kläderna som kommit från HM;




Linne, stort vid armhålorna men så skönt. 


Finstickad mörkgrön tröja. Skit snygg till ett flätat skärp. 

Min snygga bikini  ;)


Mina snygga short, så snygga !!
 
söt randigt linne .  
 

Ett till söt linne, med urringning där bak :)



Jaa, lite outfiter under dom två dagar jag inte bloggat ! :D

   


Det va allt, vi hörs mer imorgon ! :)


PUSS<3





Av Hanna Håkansson - 28 mars 2011 20:46

Hejj alla :*


Bloggade inte igår, sry !

Men iaf så har det varit skola idag, lång dag = drygtttt -.-

Efter skolan stack vi hem till min fina Emily :) Vi hade så jävla roligt, haha <3

Sen stack jag hem tjugo i sju, sen åt jag och sen va jag ute och gick en runda .

Jag vet inte men jag liksom inte känner för att blogga så himla mkt nu. Så det blir ett kort inlägg och sista inlägget för idag.

Imorgon e det skola, efter det in till stan en runda med min underbara Emily. Sen när jag kommer hem blir det ett litet hastigt inlägg. Sen träning (Y) :)

Inlägget imorgon kommer bestå av bilder på mina nya kläder, dom kom från H%M i lördags tror jag at det va. Men men bilder kommer på det då !


Vi hörs imorgon !

 

PUSS<3

Av Hanna Håkansson - 26 mars 2011 16:03

Hejhej :)

Har varit dålig uppdatering sen i onsdags, sry .


Så nu ska jag försöka börja blogga igen, i torsdags gjorde jag inte ngt spec. Igår så va det jo skola så jag fick äntligen träffa min älskade Sara som kommit hem från Tyskland ! :)

Slutade halv två, tog bussen hem sen så in till stan igen med mamma och fixade godis och hyrde film för jag och ett par kompisar skulle ha filmkväll hos mig.

Sen stack vi hem, jag fixade lite och åt. Sen vid kvart i sju kom dom :)

Vi hade så himla roligt, vi kollade på skräckfilm..asså jag menar riktigt läskig Thihihi xD

Vi va även ute vid halv tio så det va roligt, sen vid elva stack dom hem.

Sängen kallade på mig mig typ tolv igår.

Vaknade typ tio idag, sen stack mamma, jag och pappa till stan för att kolla på alla fotona. Blev jo fotograferad förra lördagen ;)

Sen fixade vi ett par saker och sen åkte vi hem .

Va ute och fotade en del innan, så bilder kommer längre ner.

Nu har jag fixat klart mig och väntar på gäster .

Kulkul ska det bli :)


Här kommer dagens outfit;

 

         Shorts H&M

Skärp H&M

Linne med körsbär H&M

Linne under JC

Kofta GinaTricot

Leggings ~ vet inte ;p

Stickad sjal, GinaTricot

Skinnjacka Vero Moda ?

Converse USA


Blev fyra bilder på det, men tog en inne och tre ute ;)


Sen kommer här två bild från filmkvällen,

  Allt "tilltug" elr vad man säger ! :)   Sara kommer döda mig för bilden, menmen ;p



Sen ett par bilder fråns idag:


        Lär ni märke till det lilla krypet? :D


Jaa, snart kommer väl våra gäster !


Skriver kanske mer senare ikväll annars blir det mkt uppdate imorgon. Ska va med Emmie då <3


PUSS

Av Hanna Håkansson - 23 mars 2011 19:43

Tjenare ;)

Inget inlägg idag har haft mkt läxor som sagt . Så det har varit plugg hela eftermiddagen sen vid typ fyra va jag färdig så Elin ringde och vi stack ut och spelade lite fotboll och fotade en hel del ! Så bilderna kommer imorgon när jag laddat in dom i datorn ;)


Jaa sen vid typ fem så skulle Elin hem och äta, så jag gick oxxå hem och väntade på att vi skulle äta. Sen när jag var klar så gjorde jag bara en liten grej i spankan ;)

Sen ringde jag Elin för vi hade bestämt att vi skulle mysa ikväll med tv och dans och varsen smoothie, så nu har vi gjort varsen smoothie :) Vi hade i glass, hallon, blåbär, banan och mjölk. Så himla gott och desutom riktigt nyttigt (Y)


Har fotat min smoothie så bilden kommer oxå imorgon ! :)


Vi kollar just nu på tv, halv åtta hos mig !

Sen blir det Sveriges Mästerkock. Inte för att jag kollar på det precis, utan vi bara ville det ;) Har iaf sett det tre-fyra ggr.


Men sen ska jag hem efter det så hinner inte blogga då. Ska duscha och fixa mig och kika lite på tv. Så jag kommer blogga ;)

Kommer såklart två-tre inlägg imorgon. För jag har inga läxor då !'


Skriver mera imorgon :)


Vi höres

 

PUSS

Av Hanna Håkansson - 22 mars 2011 07:39

Hej :)

Blir ett väldigt snabbt inlägg .

Vaknade typ kvart i sju, fixade mig, åt frukost, och nu skriver jag ett litet inlägg till er. Jag hinner inte skriva mera nu. Skriver sen i skolan via mobilen.


Dagens outfit;


Hejdå!<3<3<3 

Av Hanna Håkansson - 21 mars 2011 20:28

Hejhej !! :)

Förlåt att jag inte bloggat dom tvp senaste dagarna. Tog en liten "bloggpaus"

I lördags så fotograferades jag på förmiddagen, sen åkte vi bort. kom he, typ elva på kvällen så hann inte blogga då.

Sen igår så va jag med Elin en stund och sen bar det av till match mot Malmö.

De slutade med 4-1 till dom, men dom spelade iaf schysst och det va skit roligt !

Sen efter åt drog vi till andra idrottshalen och kollade på när damlaget spelade mot Landskrona. Sen stack mitt lag och våra familjer till en pizzaria och åt.. MUMSS säger jag bara, vi hade riktigt roligt och vi skrattade jätte mycket :D


Idag har det jo varit skola, lång dag. Efter skolan stack jag hem till Josse och åt, sen så stack vi till stan för Josse skulle fixa sina nya örhängen. Vi kollade även i några affärer. :) Sen när vi kom hem så kickade vi lite på tv, och kollade på datorn !

Sen kom mamma och hämtade mig typ sex, sen när jag kom hem så spelade jag lite wii, sen fixade jag ny header som ni kanske sett. Den här lovar jag att jag ska ha LÄNNNNGEEEE nu ;) Kommer inte fixa nu på ett tag iaf .

Nu sitter jag här och skriver ett inlägg. Juste jag lovade er att lägga in grejerna jag shoppade i fredags men jag har inte gjort det ännu så dom kommer här;

   Linne från JC

  Topp från H&M   Stickad tröja från H&M

  Blus från JC



Ja nu ska jag stänga av datorn och kolla tv ! :)<3


Vi hörs imorgon,

 

PUSS


Av Hanna Håkansson - 18 mars 2011 17:52

Hej på er sötnosar ! :)

Gör ett inlägg på min brosas dator, för jag orkar inte starta min egen :P

Men men, idag så vaknade jag kvart i sju typ. Sen fixade jag mig och så, stack sen till bussen. Vi hade stoppdag, vilket innebär att man har inte "lektioner" utan man har valt vad man vill göra, man har 3 olika pass. Jag hade först idrott på morgonen. Sen hade jag hemkunskap med klassen, vi bakade kärleksmums. Sen hade vi lunch, och sen Teori (stavning) asså egentligen ska man typ välja eng-svenska elr typ så. Men vi hade typ "lekar" :P Också klart åt vi det vi bakade innan lunchen. Slutade halv två, sprang till skåpet. Tog på mig jacka och så, gick ut till parkeringsplatsen där mamma va och skulle hämta mig. Sen stack jag och mamma till stan :D Klippte mig, och handlade några kläder. Har fotat det jag shoppade, men bilderna kommer in sen när jag gör nästa inlägg ikväll ;)

Fikade även där, sen stack vi hem vi typ halv fem. Vi åt tacos sen när vi kom hem ! Nu sitter jag här och bloggar :)

Ja det va nog dagen, så himla skönt med helg. Imorgon ska jag fotograferas kulkul :D Sen på söndag blir det säsongens sista match. YEEE !! (H) Ska hacka motståndarlaget i små bitar, hihi skoja. 

Min älskade Sara har åkt till Tyskland idag:(

Kommer inte träffa min sötnos på en vecka, hur ska jag klara mig utan dig Sara ?

Längtar tills du kommer hem <3


Jag skriver mera sen, <3

 

PUSS



Av Hanna Håkansson - 17 mars 2011 18:28

Heej, ska träna nu..Yeee!<3

kom hem efter ännu en trög skoldag, med min älsklinghh Sara :) kolla gärna hennes blogg : www.saralouisefard.blogg.se

Vi satt vid datorn och så.

Jag hinner tyvärr inte skriva mera nu så detta fick bli ett kort och snabbt inlägg, men jag kanske slänger in ett inlägg när jag e hemma från träningen (om jag hinner)

Sry för dålig uppdatering ;|


PUSS PÅ ER !!

 

  


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards