hannahakansson -

Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna Håkansson - 31 januari 2011 13:45

Hej igen, har inget att göra så tänkte lägga ut lite bilder från H&M vad jag har beställt..asså dom har redan kommit men jag har inte tänkt på att jag ska lägga ut det, men iaf så kommer dom här ;)








  

                           

   

  



Sen har jag väldigt svårt för jag vet inte vilken bikini jag ska köpa vilken tycker ni ?! Kommentera och säg vad ni tycker :) Tack






 

   


elr


   

   

// Hanna<3


    

Av Hanna Håkansson - 31 januari 2011 12:39

Hej,

Vaknade imorse svettig, ont i huvudet/illamående och ont i magen !

     


Så nu sitter man lite med datorn och kollar på tv.

Har precis stoppat i mig en ipren och försöker äta en macka..


Kommer kanske skriva ett litet inlägg lite senare om jag orkar, men hade så bra idag och jag hoppas att ni inte blir sjuka för det e riktigt jobbigt -.-


// Hanna

Den sjuka..:(<3



Bjuder på några bilder av årstiderna ;)


  

SOMMAR



VÅR



    

HÖST



VINTER




    

Av Hanna Håkansson - 30 januari 2011 17:55

Hej, jag har inte bloggat igår elr idag för jag har varit borta och varit i stan och så..när jag gick i stan tänkte jag helaq tiden på att jag skulle lägga in ett inlägg när jag kommer hem, men jag hann inte det för jag skulle bort och idag har jag pluggat till ett prov vi ska ha på tisdag och så har jag varit med Paola ;)


Så här kommer sakerna som fick följa med mig hem i lördags från shoppingrundan  :D



  

Ny bandyklubba från Intersport, 500:-


  

Glasögon till bandyn från Intersport 230:- , för er som undrar varför man har glasögon så är det för om man får en boll i ögonen så kan det skada riktigt illa så det är bäst att ha det för det har hänt en gång att en person blev blind så ja.. ;P


  

Strumpor Intersport 79:-



  

Linjal 8:-, Pennskrinn 69:- och pennvässare 25:- alla från bokhandlen.


  

Hårband ;

Vit 10:-

Svart (dubbel) 14:- båda från GLITTER


  

Armband H&M

29:-


Så det va alla ;)


Nu i veckan så får jag se hur mycket/många inlägg jag kommer skriva. Det kanske beror på läxor, innebandyn elr ja..men förhoppningsvis så kommer det att va ett inlägg/per dag ;P


Klockan 20.00 blir det solsidan, e en som gillar det..HAHA<3


PUSS

/ Hanna :)




  

Av Hanna Håkansson - 28 januari 2011 18:20

Hej, förlåt att jag inte har bloggat idag !  

Men iaf dagen har varit helt okej faktiskt till och med i skolan, vi hade typ matte på morgonen..sen hade vi SO och då kollade vi film hela lektionen typ. Sen skulle vi till parken och kolla på en dansföreställing elr ja..Det va typ ngr breakdansare från olika länder som gjorde riktigt coola grejer och så. Min kompis Sara satt längst fram på golvet med Yasse och dom typ fotade, och filmade en del sen när den var slut så ropade dom skit högt en gång till¨¨en gång till, då kom en kille fram till dom ( asså en som hade uppträt och va skit brau XD )

Och kramade dom, sen efter allt vart slut så fotade dom med honom ;)

Riktigt ballt assåå^^


Men iaf efter skolan så har jag vat med Sara, Elin, Måns, "lille" Måns, Oskar och Jepser..vi flummade rätt mkt hos Oskar som sagt :P


Stack hem vid fyra, fick skit ont i magen när jag satt i bilen på väg hem..men det är över nu som tur e för jag vill liksom inte bli magsjuk, fyy. :*'


Just nu sitter jag har och kollar på handboll med familjen med datorn i knät och bloggar   <3


Sen resten av kvällen blir det tven och chips ! Chilll :)


Men ajaj skriver lita senare <3


Peace :)


//Hanna



Bjuder på en bild:

  


Av Hanna Håkansson - 27 januari 2011 17:02

Tjenare alle :*


Just nu har jag precis bytat om, för klockan kvart i sex bär det av åt träning!! :)

Gött, men iaf just nu sitter jag bara vid datorn och så^^

Jag orkar inte lägga in dagens outfit idag så där nere kommer en bild på träningskläderna, hehe...skulle bara visa er   


Gör ett inlägg när jag kommer hem :)


  


Av Hanna Håkansson - 26 januari 2011 21:18

Så nu är alla läxor för veckan avklarade iaf ! :)

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och kollar lite på tv, bloggar och bloggar på min egen blogg hehe   

Men imorgon ska jag till skolan som vanligt sen ska jag nog va med Amanda ! :D

På fredag blir det kulkul med Sara, Elin, Jesper, Oskar och Måns !!

Längtar...



Bjuder på några sommar bilder ! :) Längtar så mycket till sommaren

      



//Hanna<3

Av Hanna Håkansson - 26 januari 2011 15:53

Tjenare alla !!

Whats up ? :O


Jag skrev inget imorse så jag hade tänkt skriva om dagen   


Jag vaknade som vanligt när klockan ringde, sen åt jag frukost och fixade mig !

Sen stack jag till bussen -.-

Lyssnade på musik i bussen..hade inget annat att göra ;p

Sen va det joo alla lektioner, men ett + på att vi slutade tidigt idag   


När jag kom hem åt jag lite och gjorde några läxor och nu sitter jag här och bloggar ! :)

Ska sticka ut sen...


Här kommer iaf dagens outfit ! :)

  


Jeans tights Kappahl

Munkjacka H&M

Linne H&M


Hade gött ! :P


//Hanna


Av Hanna Håkansson - 25 januari 2011 21:19

Hej bloggen ! :)Just nu sitter jag i bilen på väg hem från träningen, det har varit riktigt roligt och skönt att träna ! Efteråt

 

Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards