hannahakansson -

Alla inlägg under augusti 2013

Av Hanna Håkansson - 31 augusti 2013 13:15

 

Idag var det en hel månad sen vi satt på planet påväg till Kreta. En av dom bästa veckorna av hela sommarlovet. Jag saknar det så himla mycket, att bara kunna ligga vid poolen hela dagarna med härlig musik och en bra bok, massa frukt och iste. Allt var så himla perfekt, inte behöva bry sig om något utan bara njuta av allt som Kreta har att erbjuda. Vill så gärna tillbaka nu när höstvädret börjar krypa sig fram här i Sverige!

Av Hanna Håkansson - 31 augusti 2013 12:37

 

Lite sent för ett godmorgon kanske, men i alla fall så vaknade jag runt elva. Hade så sjukt roligt igår kväll, träffade en massa folk, åt god mat och kollade när alla åkte karuseller. Själv åkte jag dock bara en, för sen mådde jag så sjukt illa. Men som tur var gick det över efter en timmes tid. Kom hem runt tolv tiden och slocknade direkt när jag la mig i sängen. Har tyvärr blivit ännu mer förkyld så ska ta det lugnt idag och ikväll drar jag in till palmfestivalen igen! Kommer lite fler inlägg snart, stay tuend!

-

Av Hanna Håkansson - 30 augusti 2013 15:41

 

Av Hanna Håkansson - 30 augusti 2013 15:30

 

Åh så himla skönt med fredag, ser fram emot denna helgen även fast jag inte mår helt bra haha.

Har ont i huvudet och halsen i mellan åt, men med alvedon och halstabletter överlever jag tack och lov! Slutade halv tre idag med hemkunskap, ganska skön dag ändå. Ikväll blir det festivalen som är här nere med mina tjejer, ska bli jätte roligt! Drar in till stan runt fem tiden och käkar med dom först. Hoppas jag inte skriker sönder min röst nu, ska försöka låta bli eftersom jag helst inte vill bli sjuk till nästa vecka då klassen drar på klassresa i tre dagar, läängtar. Ha en fin fredag min vänner!

Av Hanna Håkansson - 29 augusti 2013 21:27

 

 

 

 

Fick min efterlängtade kofta i tisdags. Jag ville så gärna ha mörkblå som sagt, men den är slut överallt på nätet och i affären i min storlek. Men vissa fick bara in en omgång vilket är synd, den gråa fanns heller inte. Då var det den rosa som var kvar i min storlek på ganska många ställen. Jag gillade den faktiskt mer och mer när jag provade den och tillslut bestämde jag mig för att ta den! Nu ångrar jag verkligen inte det, älskar den och det är absolut inte fel med lite färg heller. (Den är inte riktigt så skrikrosa i verkligheten utan det är redigeringen) Är sååå nöjd med köpet och den kommer användas flitigt i höst & vinter!

Av Hanna Håkansson - 29 augusti 2013 18:00

 

Hejsan alla läsare! Denna torsdag har varit helt okej, förutom att jag började känna mig lite små krasslig i slutet av dagen. Fick huvduvärk och kände av min hals rejält, så det fick bli en stor kopp te när jag kom hem från skolan. Bestämde mig för att skippa träningen och hade ändå lite att plugga också.

Ska fortsätta med matten nu och sedan käka middag, hörs senare!

Av Hanna Håkansson - 28 augusti 2013 15:00

 

Idag har jag på mig kofta från Odd molly, shorts & linne från H&M, armband från Thomas Sabo, väska från Micheal Kors.

Av Hanna Håkansson - 28 augusti 2013 14:48

 

Hej på er! Helt sjukt hur varmt det har varit idag, vi hade skolfoto också och jag hade inte direkt världens lufftigaste kläder. Hade min nya odd molly kofta (bilder kommer) och vita shorts. Men tror jag blev ganska okej på bilderna, men det återstår att se såklart. Har aldrig blivit nöjd med hur jag blev innan och nu i nian hade det varit bra om man sett någerlunda okej ut. Kom hem lite över två och nu måste jag göra lite matte samt läsa spanska till imorgon. Ikväll är det fotboll som gäller. Förresten så har jag en överraskning till er på söndag, så missa inte att kolla in här då.

Ha en fin dag!


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards