hannahakansson -

Alla inlägg under november 2014

Av Hanna Håkansson - 29 november 2014 23:49

 

Har haft fullt upp hela dagen så uppdateringen har därav fått lida. Men tänkte berätta lite kort om vad jag haft för mig. Var och dömde matcher hela eftermiddagen, idag var det riktigt drygt faktiskt men helt klart värt pengarna! Efter jag kom hem därifrån duschade jag snabbt och hann med en god middag med familjen innan jag blev hämtad av Elin. Vi såg som sagt Mocking Jay part 1, själv tycker jag det var riktigt riktigt bra! Allt föll på plats nu kan man säga, var rädd att jag skulle vi förvirrad men jag förstod allting genom hela filmen. Dock tycker jag ändå ettan eller tvåan är bättre än denna då det "händer" mer saker liksom, de är inne på slagfältet osv. Men för övrigt tyckte jag den var grymt gjord! 


Nu är jag hemma hos Fredrik där jag varit efter filmen slutade. Sover här inatt då vi har en mysig morgondag framför oss. Ska försöka bättra uppdateringen, känner att jag endast skriver om min vardag. Jaja, ni får ha en fortsatt bra lördag, pussar!

Av Hanna Håkansson - 28 november 2014 14:40

 

Hej på er! Tami och jag har nyss tagit igenom oss dagens pass. Vi båda slutade vid halv tolv så varför inte dra hit. I alla fall så kvällens planer är att dra på tjejmiddag och fira min fina Sanna. Ska bli jätte mysigt och hoppas på en rolig kväll med mycket skratt. Morgondagen är fullspäckad med saker jag ska göra, trots det längtar jag riktigt mycket för äntligen ska jag få se tredje filmen av Hunger games, jag totalt älskar dessa filmer och har höga förväntningar på del 1. Ska kolla med Elin och eftersom hon va bortrest förra helgen fick vi vänta tills denna, eftersom vi sett de två första filmerna tillsammans kan vi inte bryta de nu haha! Nu ska jag dra mig mot bussen, bloggas senare.

Av Hanna Håkansson - 27 november 2014 11:32

 

Sitter i köket och väntar på att pannkakorna ska bli klara som får bli dagens frukost. Efter det blir det plugg i nån timmar innan Fredrik drar och gymmar och jag sticker hem för att ladda upp inför två träningspass ikväll!

Av Hanna Håkansson - 27 november 2014 11:12

     

Kofta - (ny) ginatricot / linne - ginatricot / jeans - ginatricot / armband - Thomas Sabo ofc

Av Hanna Håkansson - 26 november 2014 22:01

 

Efter en kväll med företagsekonomi plugg inför fredag är jag nu placerad i soffan för att kolla Paradise hotel med Fredrik. Jag ber om ursäkt över uppdateringen både igår och måndags men hade både träning och en massa plugg för idag skrev jag naturkunskapsprov vilket är så skönt att ha gjort eftersom det har varit vääldigt mycket plugg. I alla fall så har vi studiedag imorgon och därför sover jag hos min älskling inatt. Morgondagens planer är att plugga en massa, gymma, träna innebandy och börja redigera ullareds haulen. Trots att jag har en del att göra tror jag dagen blir hur bra som helst! 


Nu ska jag återgå till tven, ha en fortsatt bra kväll!

Av Hanna Håkansson - 26 november 2014 17:34

 

Ett nytt plagg som kom igår tillsammans med allt annat jag och mamma beställde i helgen! 

Visar er lite bättre i ett outfitinlägg, håll utkik.

Av Hanna Håkansson - 24 november 2014 19:12

Tröja - Abercrombie & fitch / linne - Gina tricot / jeans - H&M / sjal - Lindex


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards