hannahakansson -

Alla inlägg under november 2012

Av Hanna Håkansson - 30 november 2012 23:47

Jag & bästavän går och lägger oss nu, bjuder på en fin bild vi tog för ett litet tag sen, natti!

Av Hanna Håkansson - 30 november 2012 21:53

Äntligen helg, så skönt och nu är det dessutom bara ca två veckor kvar till jullovet, gissa om jag längtar. Idag kom faktiskt första snön, vilket leder till att man helst vill ha jul nu! Men får vänta lite till, om nån vecka får vi betygen också, hoppas på det bästa.

Ikväll sover jag hos Moa & imorgon väntar en dag på Emporia med henne, perfekt lördag. Vi har kollat lite på familj guy och nu tar vi bara det lugnt.

Ska ändra bloggen också i helgen, förändring på gång eller vad man ska säga. Men vi hörs !

Av Hanna Håkansson - 30 november 2012 11:34

  

Av Hanna Håkansson - 29 november 2012 13:15

Hejsan, har antaligen rast när detta kommer upp. Men iallafall, jag har nu äntligen bestämt att ta bloggen på allvar! Ska blogga varje dag minst tre inlägg. Outfits nästan varje dag, tävlingar, tips, insperation, och massa annat nytt som jag hoppas ska kunna "lufta" upp bloggen p ånytt. För jag känner verkligen för en förändring eftersom jag tycker min blogg är rätt ut sagt ganska tråkigt. Det kanske inte ni tycker men det tycker men jag gör det och då måste jag ju göra något åt saken en att bara skriva ett inlägg per dag där jag skriver "kommer tillbaka imorgon" osv..

Men jag ska försöka fixa ny design och sånt i helgen förhoppningsvis fixar jag den imorgoneftersom det lägger "grunden" till det hela. Så jag kan fortsätta fixa annat sen.

På tal om något helt annat så hade jag tänkt stanna kvar efter skolan och göra klart min matte sen ikväll blir det träning. blog you later, puss!

Av Hanna Håkansson - 27 november 2012 17:40

 

Hejsan alla, kommer bara skriva snabbt eftersom jag måste plugga nu innan träningen.

Iaf så har jag verkligen bloggtorka, har ingen insperation, inga fina nya bra bilder och jag har ingen ork att fota nya just nu. Dessutom tycker jag själv att mina inlägg är riktigt tråkiga och typ lika dana.

Vill verkligen ha en förändring, men jag ska fortsätta klura på något, men jag kommer väl antagligen blogga som vanligt. Men nu ska jag plugga matte & engelska och sen dra mot träningen, hörs sen !


Av Hanna Håkansson - 25 november 2012 21:53

Hejsan på er.

Sitter och kollar på min absoluta favoritserie - 90210, bästa. Har kollat på alla avsnitt nu började igårkväll och har kollat hela kvällen idag också. Har redan sett det, men ville börja om från början liksom.

Men iaf, har inte gjort något speciellt idag förutom att jag var på konfa 15-18.

Ska fixa headern imorgon och lite annat med bloggen är faktiskt inte helt nöjd med den.

Först skola imorgon sen har jag inget planerat, vi fpr se vad som händer.

Men vi hörs imorgon, puss & godnatt!


Av Hanna Håkansson - 24 november 2012 23:50

Ber om ursäkt för uppdateringen idag, men nu ska jag sova. Bloggar imorgon istället, puss på er!

Av Hanna Håkansson - 24 november 2012 15:40


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards