hannahakansson -

Direktlänk till inlägg 23 december 2014

DAN FÖRE DOPAREDAN

Av Hanna Håkansson - 23 december 2014 16:58

 

Efter en mysig kväll igår med Fredrik då vi bytade julklappar (kommer bilder ikväll) och kollade film samt sov hos mig så kom mina kusiner hit idag som vi bland annat ska fira julafton med. Tänkte bara säga att jag blev så himla glad över mina julklappar från honom och hoppas han blev de för sina också. Han är verkligen den bästa pojkvännen jag någonsin kunnat tänka mig, som jag tycker om honom! 


Det enda jag sysslat med under dagen är bloggen, därav de sena inlägget nu. Har hållit på med detta ett litet tag men inte sagt något förrens nu. Utan de är så att jag ska flytta min blogg till en annan portal, då jag känner att jag verkligen vill satsa på bloggen. Så varför inte göra en förändring nu när ett nytt år som väntar med massvis av nya möjligheter? Så jag kommer att flytta bloggen till nouw.se alltså de nya nattstad.se. Detta för att jag bloggat i tre år här på bloggplatsen och jag känner att jag behöver en förändring, något nytt och fräscht. Jag har haft ett konto på deras sida väldigt länge för att i framtiden kunna flytta över den där när jag är redo. Tack vare att man kan importera sin gamla blogg känner jag att jag inte ämnar bloggplatsen helt där alla mina inlägg "grundades".


Allt kommer alltså följa med mig så det kommer vara som vanligt förutom ny adress och ny portal helt enkelt! Jag kommer börja blogga där den 25:e December då allt tros va klart, så jag hoppas ni är taggad på att följa med mig dit tillsammans med bloggen för nya bloggmöjligheter och en rejäl satsning.

Mer information kommer då den beräknade dagen är inne!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Håkansson - 26 december 2014 22:51


  Nu är allting äntligen klart! Har suttit hela kvällen med att färdigställa hela designen för jag ville ha allt perfekt nu när man får ha de exakt som man vill. Är jätte nöjd och super spänd på att börja blogga på nouw.se. Jag hoppas att alla ni ...

Av Hanna Håkansson - 25 december 2014 23:08

Det blev inte helt som planerat att börja blogga i min nya blogg idag! Har lite kvar på designen etc och ska fixa lite andra småsaker. Så därför börjar jag blogga där imorgon kväll. Uppdaterar er mer om det när de är dax, är så himla spänd på något n...

Av Hanna Håkansson - 25 december 2014 22:59

        Hade på mig min fina klänning från nelly.com tillsammans med mitt Thomas sabo armband som fick pryda min handled och till detta körde jag även på mörkröda naglar! ...

Av Hanna Håkansson - 25 december 2014 22:36

            Jag hade gjort tjejerna fina i håret, lite lockar är ju så himla fint!         Några bilder som summerar min julafton! Det var en riktigt bra dag och vi kollade kalle anka, åt god mat och massa sötsaker som tillhör julen...

Av Hanna Håkansson - 25 december 2014 20:44

    Imorse när jag vaknade och kollade ut genom fönstret var exakt allting vitt. Hade tappat hoppet om att de faktiskt skulle komma någon snö hit till södra skåne. Ella och Siri var redan ute direkt efter frukosten och gjorde en snögubbe och mass...


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards