hannahakansson -

Alla inlägg under juli 2014

Av Hanna Håkansson - 31 juli 2014 17:34

 

Hej på er! Jag är ledsen att jag inte blogga igår, men jag befann mig på bakken med familjen och våra vänner till familjen samt deras dotter hela dagen därför jag inte hann med att skriva. Dessutom så tänkte jag även berätta att min dator gick isönder i förr igår, vilket verkligen suger. Dock är det bara skärmen så den går säkert att fixa, men än så länge så kommer jag ändå kunna blogga dock från mina föräldrars dator. Ska försöka få uppdateringen normal trots det, så nu vet ni hur det ligger till. Tänkte även säga att en ny design väntar, tycker det är dags att fräscha upp här lite!

Av Hanna Håkansson - 29 juli 2014 21:00

 

Suttit ute i den sköna kvällssolen och bläddrat i den nya h&m katalogen som nyss kommit en liten del av kvällen. Hittade några fina saker som jag tänkt kika närme på både i butik och på nätet. Älskar verkligen att handla inför den kommande årstiden!

Av Hanna Håkansson - 29 juli 2014 18:20

   

Drog på mig denna enkla jumpsuiten imorse då mamma och jag spenderat några timmar på stranden och solat! Efter det tog vi en fika på hallongården och resten av dagen har jag ungefär legat i poolen för det har varit såå varmt. Har nyss ätit laxsallad till middag och ska snart gå ut igen och njuta av det fina kvällsvädret!

Av Hanna Håkansson - 27 juli 2014 20:38

   

All time favorite snacks!!   

Av Hanna Håkansson - 27 juli 2014 17:45

Keep it simple

 
Denna outfit är verkligen en jag hade kunnat bära. En enkel men snygg jeanskjol och en slapp topp.
Ett par fina örhänge samt det snygga armbandet som en färgklick. Jag menar behöver vi prata om hur damn snygg Stella McCartney väskan är? Dödligt fin! 
 
Klicka på bilden för att se vart allt kommer ifrån.

Av Hanna Håkansson - 27 juli 2014 13:25

 

Ett sent godmorgon får det bli idag! Har vaknat lite över tolv två dagar i rad nu, men det är så skönt att sova och dessutom sover jag som en stock. Nu sitter jag och lyssnar på härlig musik samtidigt som jag bloggar, bästa kombon. Dagens planer blir att sola lite, ska hinna med att träffa lillstumpan också haha, en liten stund. Ikväll ska jag och Elin äta god mat ihop, då vi har hela hennes hus för oss själva och sedan stannar jag hos henne över natten. Mysig söndag med andra ord! Mina delsr från USA kommer när jag har lite tid över för det finns så mycket jag vill göra om dagarna och den tiden jag lägger ner på dom inläggen är ganska mycket faktiskt, men hoppas ni förstår. Blog yoy later.

Av Hanna Håkansson - 26 juli 2014 22:13

 

Hej på er mina läsare! Denna dagen har jag tillbringat att städa hela mitt rum och samtidigt rensat ut en massa smink som jag inte använder och dessutom var en del gammalt som bara låg och skräpade. Så jag fick lite mer ordning i och på mitt sminkbord, det har liksom bara varit en enda röra med alla nya produkter jag köpte i USA som jag inte vetat var jag skulle ha allt. Om ni är sugna på en video angående mitt sminkbord och organisation så släng in en kommentar! Ikväll så har jag ätit sushi för andra gången denna vecka, men älskar men det så gör man. Hade tyvärr inte tid med fler inlägg än detta idag men imorgon lovar jag att det kommer fler, puss!


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards