hannahakansson -

Alla inlägg under januari 2014

Av Hanna Håkansson - 30 januari 2014 21:47

 

Hej på er alla! Hoppas allt är bra med er, med mig är det toppen. Denna torsdagen rullade på ganska bra, skrev prov i skolan som kändes väldigt bra. Har hunnit med att både plugga och träna ikväll. Längtar så mycket tills imorgon, ska iväg med en massa underbara vänner på fest.

Kommer bli galet kul! I alla fall så blir det en ganska lugn helg efter det, vilket jag ser fram emot.

Vi hörs imorgon, puss.


Av Hanna Håkansson - 30 januari 2014 18:00

         

Lite bättre bilder på mina nya skor!

Av Hanna Håkansson - 28 januari 2014 21:44

 

Medans det är fullt med snö ute så publicerar jag en bild från i somras istället haha. Denna tisdagen har varit helt okej, skolan rullade på bra. Kom hem och fika lite gott, pluggade, har varit iväg och tränat. En kort summering av min dag helt enkelt! Lovade att visa bilder på mina nya skor som jag fick igår, men jag ska bara fixa bilderna eftersom jag tog dom sen igår då det inte var så bra ljus. Så bilderna kommer upp imorgon istället för jag ska plugga lite mer nu hade jag tänkt. Blog you tomorrow!


Av Hanna Håkansson - 27 januari 2014 20:00

 

När mamma kom hem idag så bad hon mig hämta posten hon glömt i bilen och när jag kom ut så lå det ett stort packet där och gissa vad som var i det? Åhh, mina älskade Johnny bulls som jag önskat mig när jag fyller år, men jag fick dom nu istället. Så himla glad, visar bättre bilder imorgon!


Av Hanna Håkansson - 27 januari 2014 11:54

 

Hej på er! Ännu en ny vecka är här och jag började denna måndagen med att skriva matteprov, kändes faktiskt väldigt bra så det är skönt. Slutar tjugo i tre och efter skolan blir det träning och plugg.

Har en sak på gång till bloggen, stay tuned, puss!

Av Hanna Håkansson - 26 januari 2014 18:30

            Har redan publicerat detta collaget innan här i bloggen. Men var tvungen att göra det igen när jag satt och kollade igenom alla bilder sen vi va på Kreta i somras. Gud vad allt var bra då, längtar verkligen tillbaka med andra ord. Vill ha vår & sommar nu!



Av Hanna Håkansson - 26 januari 2014 10:15

 

Denna söndagen blir det en massa plugg och innebandymatch för hela slanten!

Ska även göra lite tidsinställda tills nu i veckan då jag förmodligen kommer plugga en hel del.

Hoppas ni får en fin söndag, hörs under dagen.


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards