hannahakansson -

Alla inlägg under juli 2011

Av Hanna Håkansson - 30 juli 2011 11:25

Hejsan, vet att det varit seg uppdatering. Men jagf hinner inte skriva så mycket nu. Ska fixa mig, sen ska jag följa med mamma in till stan en runda sen sticker jag hem till Wilma. Men jag kommer blogga mer under dagen.

PUSS


Av Hanna Håkansson - 27 juli 2011 11:44

Hejsan ! Var på Bakken igår. Jätte kul hade vi :)Toppen väder igår och idag . Bloggar från mobilen just nu för jag är på väg in till stan. Har kollat lite kläder som jag ska köpa . Men vi hörs när vi e hemma.PUSS

Av Hanna Håkansson - 25 juli 2011 13:28

Tjenamos !

Som sagt det regnar idag med, det börjar kännas som en vana att det regnar varje dag och att det inte finns någon sol? Men vi får hoppas på det bästa. Nu så e våra kompisar här. Vi har precis käkat lite lunch.

Jag och Angelica sitter lite vid datorn nu. Få se vad vi hittar på lite senare.

Imorgon ska vi till Bakken, om vädret tilllåter det då ;) Blir nog lite seg uppdate imorgon. Ska försöka blogga från mobilen.

Men vi hörs lite senare, PUSS 

 

  

~Bild från Göteborg

Av Hanna Håkansson - 23 juli 2011 20:36

               Hejsan ! Nu är Elin här och vi sitter lite vid datorn och kollar lite allt möjligt. Sitter och käkar lite ostbågar, haha vet vi är onyttiga :P Senare ska vi nog kolla tv.

Vet inte mer vad vi ska hitta på, men vi kommer nog på något.

Lovade bilderna från Ullared jo.



       

Egentligen skulle jag bara handla Claudia-nagellack, men de fanns inte alla dom färgerna jag behövde för dom va slut. Så jag fick handla dom i andra märken.


  


          

  


      


        

Min favorit !!! :)

Men nu ska Elin och jag gå och göra något annat, men hörs mer imorgon .

PUSS




Av Hanna Håkansson - 23 juli 2011 17:50

Hejsan, idag har jag städat mitt rum och sorterat lite grejer bl.a min nagelsaker, hade rätt stökigt men det blev rätt fint. Innan hade jag allt i en endaste låda, men med allt jag handlade i Ullared så fick det inte plats, så jag har lagt ner mycket i lådor. Under dagen och jag fixat lite andra saker också. Vid halv tre kom mormor och morfar hit. Vi fikade och så. Lite senare kom farfar. Så vi åt middag. Nu sitter jag och väntar på att Elin ska ringa. Ska nämnligen sova över med henne. Alltså jag kan inte fatta att det regnar så himla mycket. När det är sommarlov ska det va sol och bad.

Det är drygt att det regnar hela tiden och man inte kan va ute. Vi får hoppas på bättre väder iaf. Lite senare kommer bilderna upp på det jag fick med mig hem från Ullared. Men nu ska jag gå ner och va lite social..:P

Vi hörs senare,

PUSS

Av Hanna Håkansson - 22 juli 2011 18:32

Hejsan, förlåt för den dåliga uppdateringen. Vissa som kommenterat trodde att jag hade slutat eller något sånt. Men klart jag inte har. Jag har bara varit i Göteborg i fyra dagar och hälsat på mina kusiner. Har även varit på Liseberg och sånt kul. Sen igår när vi var på väg hem så körde vi in om Ullared. Var där i ett par timmar . Fick en peng av mamma och pappa som jag fick handla vad jag ville. Fast kläder och sånt fick jag av mamma så det behövde jag inte själv betala. Men iaf så handlade jag nog för ca 600:- men mycket fick jag av pengarna. Ska fotografera allt jag köpte, så det kommer upp under helgen. Jag blev såklart jätte nöjd med allt jag köpte men en extra sak var en kudde med Amerikanska flaggan på. Den är grymt snygg. Och på tal om något helt annat så har jag blivit riktigt förtjust i en One Piece alltså USA's flagga är mönstret på den. Vill verkligen ha den. Men jaa, idag sov jag ganska länge. Lite över elva blev det men det va skönt. Sen har jag varit med Elin och vi har haft roligt som vanlig. Har ätit nu och tyckte det va på tiden att jag skulle skriva i bloggen. Snart kommer Elin, vi ska kolla film och käka godis och andra onyttigheter. Men det är faktiskt fredag !

Ikväll blir det tv och film som gäller. Ska även göra nya naglar ikväll om jag hinner annars gör jag det imorgon. Men vi hörs imorgon .

PUSS

Av Hanna Håkansson - 17 juli 2011 20:27

Hej, vädret blev finare framemot kvällen så tog kameran och gick ut i fälten och fotade . Blev riktigt fina bilder. Så har fixat ny header nu. Gillade den andra också som jag hade innan jätte mycket men jag kännde att det behövdes en ny till det andra jag fixat på bloggen :)

Nu blir det fotboll på tven och mamma har bakat kladdkaka så det blir det också mums..tror detta blir sista inlägget för idag !

Hörs imorgon, PUSS

 

 

Av Hanna Håkansson - 17 juli 2011 14:33

Tjena, som ni kanske sett så har jag fixat lite i bloggen. Har kvar header så länge för jag ska fixa ny, men väntar tills det blir fint väder så man kan ut och fota lite.

Ska försöka göra ett videoinlägg till er senare idag. Hörs sen.

PUSS


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards