hannahakansson -

Alla inlägg under november 2013

Av Hanna Håkansson - 30 november 2013 23:11


Detta är en video av två delar då jag testade att sjunga wrecking ball till piano. Om ni vill ha cover på hela låten, så är det bara att kommentera i detta inlägget!

Av Hanna Håkansson - 30 november 2013 16:21

  

Hejsan alla bloggläsare! Som ni kanske märkt har bloggen ståt still ett bra tag. Har på grund av skolan, innebandy och en massa annat varit tvungen att lägga bloggen åt sidan och ta en paus. Vi har en hel del i skolan och nu är det värsta över som tur är. Jag har verkligen saknat att skriva här i bloggen, så det känns jätte härligt att vara tillbaka igen. Tänker uppdatera som vanligt nu framöver, snart December månad också och julen kommer snart, så mysigt. 


Idag har jag i alla fall spelat match, vinst till oss med 2-1 så det var kul. Har storstädat rummet och bara myst runt idag, lite senare kommer Elin hit eftersom våra föräldrar ska ut ikväll så vi är själva hemma, bra lördag! Uppdaterar senare, puss.

Av Hanna Håkansson - 26 november 2013 15:11

Av Hanna Håkansson - 22 november 2013 15:52

Hej vänner! Jag är hemskt ledsen att jag inte bloggat på ett par dagar. Men har verkligen inte alls haft tid, vi har så himla mycket i skolan just nu. Så därför har den mesta tiden gått åt allt plugg och träningen. Nu är ett prov avklarat i alla fall. Men min & Elins familj ska iväg till Lalandia i Danmark. över helgen, ska bli så roligt och skönt att fokusera på något annay. Dock måste jag plugga där också, men Elin & jag får plugga tillsammans. Har internet i stugan så det blir uppdatering som vanligt, i alla fall när jag hinner. Ni läsare är verkligen bäst som tittar in här ändå även fast jag inte uppdaterat, ni är guld värda. Ha en fin fredag, så hörs vi!

Av Hanna Håkansson - 19 november 2013 21:57

     

Linne - h&m | Sjal - spirit stores | Kofta h&m | Jeans - ginatricot

Av Hanna Håkansson - 19 november 2013 19:30

 

Hejsan! Hoppas allt är bra med er idag. Jag sitter just nu och pluggar en massa. Har sjukt mycket i skolan nu, men bara att dela upp det och så fixar det sig. Har suttit med allt sen jag kom hem vid tre, tänker fortsätta lite till i alla fall. Eftersom familjen och elins familj ska iväg hela helgen har jag en del att göra nu i veckan. Om drygt en timme blir det fotboll på tv, är så taggad haha. Så spännande när Sverige och Portugal spelar, helt sjukt. Nu måste jag fortsätta, slänger in dagens outfit lite senare ikväll.

Av Hanna Håkansson - 18 november 2013 16:42

     

Stickad tröja - veromoda | Jeans - ginatricot | Halsduk - ginatricot | Armband - Thomas sabo


Körde på en bekväm outfit idag, imorse var jag sjukt trött så det fick bli något lätt helt enkelt!  


Av Hanna Håkansson - 18 november 2013 16:15

 

Hej vänner! Tog och gjorde några bananpannkakor när jag kom hem efter skolan, satt så perfekt.

Har börjat plugga lite smått nu, prov på fredag och lite annat som ska fixas. Denna dagen har gått otroligt snabbt, särkilt i skolan vilket händer ganska sällan. Hoppas ni läsare haft en bra dag, uppdaterar strax med dagens outift.


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards