hannahakansson -

Alla inlägg under augusti 2012

Av Hanna Håkansson - 31 augusti 2012 20:18

säger fel på en sak som jag inte minns och jag ser lite rolig ut, hehe men det bjuder jag på ;)

puss på er.

Av Hanna Håkansson - 31 augusti 2012 14:56

Hejsan, sitter i bussen påväg till tandläkaren nu, lite spänd på om dom ska ta av den eller inte, jag vill verkligen att den ska av. Slutade tio i två idag, ganska chill dag ändå. När jag kommer hem ska jag träffa Elin, ska även fixa video till frågestunden idag, men vi hörs någon gång sen, puss!

Av Hanna Håkansson - 31 augusti 2012 07:59

Godmorgon sitter i bussen påväg till skolan med Elin och massa andra ungar, haha. Blir skola idag sen tandläkaren, sen umgås med Elin :)
Äntligen fredag idag, härligt!
Vi hörs under dagen, puss.

Av Hanna Håkansson - 30 augusti 2012 21:29

 

Heej alla, har precis duschat, kom hem från träning ca tio i nio. Så himla härlig träning, körde på som bara den riktigt gött. Iaf så är jag ganska utmattad så ligger här utslagen i soffan och bara kollar tv.

Ska ta något litet att äta nu, sen fortsätta slappa. Men vi hörs imorgon, puss & godnatt!



Av Hanna Håkansson - 30 augusti 2012 18:27

Hejsan, kom hem runt kvart i fyra något, long day..

Men har bara tagit det lugnt och ätit och ska strax dra mot träningen, blir hämtad tjugo i.

Matchen imorgon blev inställd tyvärr hade vi ingen målvakt just då och ingen som kunde hoppa in heller.

Har fått massa frågor nu och är super glad, så videoinläggt kommer imorgon med alla svaren.


Slutar tio i två imorgon och ska direkt efter skolan till tandläkaren, ska förmodligén ta av tandställningen imorgon, äntligen, hoppas bara dom tar av den nu också för allt är klart i tänder osv..

Måste packa nu, hörs när jag är hemma igen! puss.


Av Hanna Håkansson - 30 augusti 2012 17:42

Här kommer lite nytt som jag både handlat på sistonde och beställt, den tröjan som är brun med guldiga ränder som jag hade igår är också ny men tänkte inte lägga upp bilden igen utan bara säger det här, men nu vet ni det. puss.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Hanna Håkansson - 30 augusti 2012 09:11

Har spanska nu, fast vi gör inget speciellt för e redan klara med våra "släkträd" så nu chillar vi bara, höra sen puss.

Av Hanna Håkansson - 29 augusti 2012 21:32

Hej på er. Ligger just nu i sängen och kollar på ett avsnitt från Svenska Hollywoodfruarna som jag missade igår. Lyxar till det och äter lite grönsaksdippa till, älskar det.
Känner att jag e värd att ta det lugnt ikväll mesans andra kvällar beståt av plugg osv, träning också men det e självklart kul men definitivt inte läxor.
Aja men nu ska kolla vidare, puss !


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards