hannahakansson -

Alla inlägg under maj 2013

Av Hanna Håkansson - 30 maj 2013 21:59

Längtar är ett ord som stämmer ganska bra!

Av Hanna Håkansson - 30 maj 2013 15:45

Satt mig nyss ute i det underbart härliga vädret med en smoothie och vattenmelon & mango.

Bilden är inte i bästa kvalite då jag tog snabbt med mobilen. Har musik i lurarna och solen bara skinner, har dock svettats ihjäl i skolan då jag hade jeans och en tunn stickad eftersom jag trodde det skulle regna idag, typsikt haha. Ikväll blir det fystränings och lite plugg. Vi har sommarlov om exakt 15 dagar, kan inte förstå att jag snart går ut åttan. Vårterminen (och hösterminen) har gått riktigt snabbt. Så till hösten börjar vi nian, vill helst hoppa över nian och gå över direkt till gymnasiet. Passa på att njuta av det härliga vädret så hörs vi sen!

Av Hanna Håkansson - 29 maj 2013 21:01

                 

Av Hanna Håkansson - 29 maj 2013 17:10

      

 

Idag har det varit kort dag i skolan, hade stoppdag och sedan "fördjupningstid". Fick jobbat undan en himla massa, eller dom saker vi har kvar på terminen i alla fall. Skönt att ha det gjort!

Redovisade också med Sara och vi fick A, trodde verkligen inte det.

Men jo det va sant helt enkelt. Haha, ikväll blir det äntligen fotbollsträning och det är riktigt fint väder så det ska bli härligt. Har inte varit på fotbollen på ett tag då jag har haft skolan efter mig hela tiden, inte bokstavligt då. Ni får ha en fortsatt bra onsdag, blog yaa!

Av Hanna Håkansson - 29 maj 2013 16:39

 

 

Gjorde bananpannkakor när jag kom hem efter skolan, blev så himla sugen på det i skolan haha.

Gott som vanligt såklart, hade färska hallon till och då kände man verkligen sommar!

Av Hanna Håkansson - 28 maj 2013 20:02

 

Sitter just nu och mumsar på vattenmelon, så himla gott det är. Älskar det!

Kollar samtidigt på några gamla avsnitt från Big brother 2012, den bästa säsongen engligt mig.

Riktigt kul att kolla tillbaks eller hur man ska säga, lite senare ska jag in i duschen och bara ta det lugnt! Ha en fin kväll

Av Hanna Håkansson - 28 maj 2013 16:00

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Håkansson - 28 maj 2013 15:16

Hej vänner! Hoppas ni måra bra idag, fick själv stanna hemma från skolan för mår inte alls bra.

Höll nästan på att ramla ihop när jag fixade mig imorse, fick en sån äcklig huvudvärk igen usch!

Har bara sovit och tagit det lugnt hela dagen, fick lite ork att ta upp iPaden och skriva lite nu.

Det spöregnar ute nu, så man blir inte så pigg på det precis. Man vill helst ha värme & sol ju..

Jag har inget mer roligt att berätta precis, pussar


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards