hannahakansson -

Alla inlägg under april 2013

Av Hanna Håkansson - 30 april 2013 12:32

Hej alla! Sitter på bussen nu påväg in till Malmö med spanskgruppen för att käka på restaurang medans dom andra i skolan har fördjupning. Idag har vi haft stoppdag och nu avslutar vi dagen i Malmö som sagt. Riktig skön dag och idag är det Valborg så det blir gäster ikväll och så. Vad ska ni göra ikväll? Uppdaterar när jag e hemma, puss!

Av Hanna Håkansson - 29 april 2013 21:28


Längtar så himla mycket tills jag börjar gymnasiet. Ska bli så skönt att slippa högstadiet och sedan verkar det så mycket roligare att gå på gymnasiet.

Har dock ingen aning vilken linje jag ska gå än.


   Har just nu massor av kläder jag skulle vilja inför skaffa mig. Plånkan är tyvärr inte full nog för det. Så måste vänta lite, och samtidigt försöka få med mamsen till lite hjälp.


Älskar att duscha, gör det i pincip varje dag. Då jag oftast tränar och måste duscha.

Men jag vet verkligen om att det slitter och gör att håret blir fettigt..


Det är bara tre veckor kvar tills jag blir konfirmerad,

kan inte fatta att vi snart läst i 9 månader.

Längtar även att få använda min klänning!!

Vill inte att det ska ta slut, för vi har alltid så roligt tillsammans.


Det går inte en enda dag då jag inte lyssnar på musik i skolan, räddar ens dag verkligen.

Tro mig.


Hatar lösgodis nummera, eller har gjort det ett tag.

Äter nästan aldrig godis om det inte är choklad vi snackar om.




Av Hanna Håkansson - 29 april 2013 21:09


Hello guys! Riktigt härlig träning idag, kom hem vid halv åtta. Duschade & käkade, har sen dess bara tagit det lugnt vid tven. Inga läxor som behövs fixas just idag så det är skönt. Vart ju i stan efter skolan, men köpte aldrig koftan då den var helt konstig och obekväm på.

Antar att jag får leta vidare helt enkelt, både på skor & kofta!


Just det, har helt glömt bort att berätta en sak. Det är så här att min klass var med i en tävling där man kunde vinna biljetter till genrepet av Eurovision Song Centest i Malmö.

Det fanns 10 000 platser som man kunde tävla om och det var olika skolor (klasser) i skåne som var med och tävlade. Man skulle göra en film om framtida Europa osv och i fredags så fick vi reda på att vi hade vunnit. Riktigt kul att höra och dessutom ville jag jätte gärna se finalen den 18 Maj men den dagen konfirmeras jag så har fullt upp hela dagen med gäster ch så. Så det ska bli jätte kul och den 15 Maj sitter vi bänkade i Malmö arena. Ja så nu vet ni det haha.

Men ska försöka bli bättre med uppdateringen har jag intalat mig själv, känner att jag göra alldeles för lite inlägg om dagarna. Vi hörs i alla fall imorgon, puss & kram!

Av Hanna Håkansson - 29 april 2013 15:20

Hej på er allihopa! Ny vecka & måndag idag, är på topp idag förutom att jag är lite trött & sliten sen helgen. Har just nu rast, sen engelska som är vår näst sista lektion. Slutar halv fyra, ska ta bussen ner till stan och handla en kofta till konfirmationen. Ska även in om puls som har slutförsäljning på massa kläder. Ikväll ska jag träna & kanske plugga lite, ha en fin dag. Puss!

Av Hanna Håkansson - 28 april 2013 12:30

 

 

 

 

 

T-shirt från Hollister & vita jeans från H&M

Av Hanna Håkansson - 28 april 2013 12:15

Godmorgon! Vaknade sent idag och har nyss ätit frukost, har inget planerat idag förutom att jag ska städa mitt rum och sådär. Drar nog ut en sväng sen med tanke på att vädret är helt underbart.

Tänkte även fixa lite på bloggen också, vet att jag sagt att en ny design är på gång. Men jag har inte haft tid att fullfölja hela så ska försöka det idag, behöver dessutom ett par bilder så vi får se.

Uppdater under dagen, kram!

Av Hanna Håkansson - 27 april 2013 19:00

Mitt finaste hjärta!

Idag så konfimerades Moa, var i kyrkan vid kvart i ett och själva konfirmationen höll på i en timme och lite till. Var jätte fint i alla fall, sen gick vi hem till henne och åt med hennes släkt.

Riktigt god mat & tårtan var värsta chokladbomben med hallon men god och mäktig.

Tack för idag bästavän, hade jätte trevligt. Kom hem runt halv sju och ska snart träffa Elin så vi får se vad vi hittar på, hoppas ni har en bra lördagskväll så uppdaterar jag sen, puss!

 

 



Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards