hannahakansson -

Alla inlägg under oktober 2011

Av Hanna Håkansson - 30 oktober 2011 11:32

Hejsan, har precis ätit lite och vi ska alldeles strax köra.

Är så grymt taggad idag, jag ska spela mittfältare istället för back som jag brukar spela.

Kommer bli så roligt, hoppas på vinst. Men vi måste jobba och ge allt vi bara orkar och kan.

Som sagt så tar det två timmar att köra dit, så kommer lyssna på musim och spela en massa på Ipaden för att tiden ska gå snabbt. Tycker det är långtråkigt att åka bil ;)

Men ni får ha en fortsatt bra söndag så hörs vi ikväll.


~PUSS

Av Hanna Håkansson - 29 oktober 2011 22:37

Hejpåer, Elin är här och vi är precis klara med våra naglar som vi gjort.

Fick bli halloween naglar denna gång imed att det snart är det. Jag blev iallfall jätte nöjd.

Det blev inget med att fota Filippa idag för hon va inte hemma?

Så fick bli en lugn dag och bara göra ingenting. Elin kom vid fem och sen åkte mina föräldrar iväg med Elins sen lagade jag och Elin tacos till middag, vi gjorde det faktiskt själva. Det blev väldigt gott.

Imorgon kommer jag va iväg nästan hela dagen. Förutom på morgonen, kommer såklart att blogga innan vi kör. Vi ska nämligen spela match imorgon, det tar ca två timmar att köra dit med bil.

Kommer blogga när jag och är hemma och innan jag åker, så ni behöver inte vara oroliga.

Här kommer ett par bilder på mina naglar.


         


Nu ska Elin & jag titta på en film, ni får har det så bra ! ♥


~godnatt imed att detta blir mitt sista inlägg för dagen..

PUSS & KRAM

Av Hanna Håkansson - 29 oktober 2011 11:23

 

Tjena, kanske lite försent att säga godmorgon men aja.

Har precis ätit frukost och snart ska jag gå och städa och röja undan alla kläder som ligger lite huller om buller på mitt rum. Senare har jag ett litet foto "jobb" kan man säga.

Ska fotografera Filippa, ska fixa iordning henne och sånt. Så det blir nog en bra dag.

Ikväll ska mina föräldrar bort med Elins föräldrar så hon ska komma hit och min farfar och låtsas farmor kommer hit och är här med oss. Elin och jag ska nog hyra någon film och käka godis och vi ska göra tacos till middag. Men nu är jag hemma själv för brosan spelar match idag i fotboll så mamma och pappa är med honom där ! Vi hörs mer under dagen.


KRAM



Av Hanna Håkansson - 27 oktober 2011 18:13

  

Hejsan, snart ska jag och pappa köra mot träningen. Hann inte blogga igår när jag kom hem.

Men jag tränade med Elin's lag istället för att kolla på så det va bra

 imed att jag inte fick någon träning i tisdags !

Men jag måste sticka nu, bloggar mer när jag är hemma !

PUSS

Av Hanna Håkansson - 26 oktober 2011 17:56

Hej, drar till Elin nu och sen kör vi till hennes träning.

Ska kolla där lite och så. Men bloggar kanske från mobilen om det funkar,   

för på senaste har det inte funkat att skriva ens.

Men men, hörs när jag är hemma !


 

 

 

PUSS




Av Hanna Håkansson - 26 oktober 2011 15:29

Hejpåer, just nu sitter jag hemma hos Elin, vi kikar lite på datorn och sånt !

Bloggade inte igår för jag sov typ hela tiden, enda sen jag kom hem vid halv tre.

Jaja, hade sjukt roligt med klassen. Hade med mig min kamera men sen när jag väl skulle ta en bild så hade jag glömt att ta ut minneskortet från datorn så det va hemma. Men jag lånade Vera's minneskort så hon har mina bilder. Ska få bilderna imorgon av henne, så ni får dem imorgon.

Iaf så har jag inga läxor att göra så det är skönt

senare ikväll ska jag nog hänga med Elin på hennes träning. Men vi hörs lite senare,

för nu ska jag & elin fortsätta med våra grejer och lyssna på sky hög musik !


PUSS & KRAM

 
Av Hanna Håkansson - 24 oktober 2011 08:10

Hejsan, hinner med ett litet inlägg nu under morgonen innan jag blir hämtad av morfar.

Men nu sitter jag och äter frukost och ska strax kolla igenom packningen en sista gång.

Hann inte blogga igår, men ni för bilderna någon gång i veckan.

Men här kommer en bild på min packning.

Vi hörs imorgon !


 


KRAM

Av Hanna Håkansson - 23 oktober 2011 11:05

Hejsan, idag ska jag spela match.

Är grymt taggad, jag tar med kameran för pappa ska fotografera under matchen så bilder blir det.

För jag tänkte ni har faktiskt inte sett mig spela innebandy! 

Men idag måste jag packa, handla mat och fixa saker för imorgon ska jag och min klass iväg till en stuga och sova där och göra en massa kul.

Så kommer inte blogga imorgon, vi kommer hem på tisdag vid två ungefär så jag är hemma vid tre kanske? Men då kommer jag förmodligen vara jätte trött. För vi kommer antligen inte sova ett skit,

ska va uppe hela natten.

Haha, men det kommer säkert bli toppen.

Men nu vet ni varför jag inte kommer blogga imorgon.

Har precis packat väskan för matchen och nu sitter jag och väntar på att vi ska köra, men vi kör inte fråns 

kvart över tolv så det är en timme kvar ungefär.

Men ni får ha en fortsatt bra söndag, så hörs vi när jag är hemma !


   


 Fler bilder från Amanda kommer upp under dagen !


PUSS







Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards