hannahakansson -

Alla inlägg under juni 2013

Av Hanna Håkansson - 30 juni 2013 20:15

Hejsan! Förlåt för att jag inte skrev något igår, men i alla fall så lämnade vi stugan runt elva tiden. Sen var vi på en strand tills vi skulle köra till hamnen och ta båten till fastlandet. Båten gick vid fem och tog tre timmar, sedan yterligare ungefär fyra i bilen. Kom hem runt tolv inatt och slocknade direkt när jag la mig i sängen. Vaknade idag tolv och fixade på rummet, duschade och packade upp och allt som behövs göra när man kommer hem från en resa. Lite senare så åkte jag in till Moa, så kul att se henne. Vi har inte träffats på evigheter känns det som, fast än det bara va nån vecka sedan. Vi kollade film och åt massor av jordgubbar och choklad eftersom det verkligen var skit väder ute. Är hemma nu och ska kolla senaste pll avsnittet och sedan andra filmen för idag, mysigt. Vi hörs imorgon, då uppdateringen kommer bli betydligt bättre.

Har massor av inlägg att göra till er. Så kika in här imorgon, pussar!

-

Av Hanna Håkansson - 28 juni 2013 19:51

              

Av Hanna Håkansson - 28 juni 2013 15:11

Hejsan! Efter vi varit i grottan så körde vi till en hamn och åt lunch, jag och Elin åt världens godaste cesarsallad, helt underbar god. Nu är vi påväg hem efter att badat i blå laugunen, mycket varmare där än havet. Vi hörs, puss.

Av Hanna Håkansson - 28 juni 2013 10:09

 

Godmorgon alla läsare! Idag är det fredag vilket innebär näst sista dagen här på Gotland. Dock åker vi inte hem förrens sent imorgon kväll. Dagens planer är att besöka Lumelunda grottorna. Senare blir det sol och bad, verkligen väder till det idag. Men nu ska vi köra, så vi hörs under dagen. Pussar!

Av Hanna Håkansson - 27 juni 2013 20:45

 

 

 

 

Tröja - Bondelid | Shorts - Hollister | Armband - Thomas sabo | Klocka - Daniel Wellington | Solglasögon - H&M

Av Hanna Håkansson - 27 juni 2013 20:30

 

 

 

 

 

 

Idag har vi ju varit i Visby hela dagen, det är Gotland's största stad. Super mysigt, men shoppingen är inte så som hemma. Men där finns ju massa andra affärer som inte finns hemma. Som ni ser på en av bilderna så fick jag med mig några fina saker. Men jag visar det när jag kommer hem.

Vi avslutade dagen på en jätte fräsch restaurang med god mat. Hoppas ni haft en bra dag!

Av Hanna Håkansson - 27 juni 2013 13:33

Imorse tog jag och Elin sovmorgon och vi vart helt slagna igårkväll då vi va på Kniepbyn - ungefär som tosselilla ni som vet vad det är. Var där hela dagen och gjorde massa kul och badade. Efter vi vaknat var frukosten färdig, bananpannkakor var det som stod på menyn, lyx!
Just nu är vi påväg in till Visby för shopping och ikväll restaurang besök.
Detta kommer blir en mysig torsdag, uppdaterar sen!


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards