hannahakansson -

Alla inlägg under september 2011

Av Hanna Håkansson - 29 september 2011 16:35

          Hejsan, denna godingen sitter jag och mumsar på just nu.

Har varit iväg med klassen idag jo, jätte kul hade vi. Om ni kikar in på Sara's blogg www.saralouisefard.blogg.se kanske hon har lagt upp bilder från dagen för hon hade med sin systemkamera.

Jag skulle ha det, men tog den inte. Men men, igår så blev det ändrade planer, åkte buss in med Wilma och Jonna. Vi gick där och kollade i alla affärer. Så mamma kom lite senare. Hittade inte något, för det va smockat med folk i alla affärer så man kunde inte liksom titta ordentligt!

Ska nog shoppa mer nästa månad, just nu behöver jag skor, ny jacka och en plånbok. Ska sticka och träna snart, men vi hörs senare.


KRAM

Av Hanna Håkansson - 28 september 2011 15:56

 

Hejsan, skolan idag var ganska okej. Har precis gjort lite matte så är helt klar med läxor. Nu sitter jag bara i soffan och tar det lugnt. Senare ska jag med mamma till stan, ska bli mysigt. Lite shopping blir det, så får se om jag får med mig något hem. Men jag bloggar senare, när jag kommer hem från stan. Imorgon blir det ingen vanlig skoldag, ska iväg med klassen till någon konsert och kolla på det. Sen sticker vi och äter på MC eller något liknande. Så det blir ganska skoj, är nog hemma kvart över tre. Men jag mobilbloggar kanske under dagen.

   

Så här ser jag ut idag ! Vi hörs senare ikväll,


KRAM

Av Hanna Håkansson - 27 september 2011 21:16

Heej, idol slutade för en kvart sen då tänkte jag att jag kunde väl blogga lite. Tränade innan ikväll, när jag kom hem så åt jag och duschade.

Sen slängde jag mig i soffan och har stannat där resten av kvällen. Imorgon slutar vi tidigt! Tjugo i två faktiskt. när jag kommer hem ska jag göra nån läxa sen dra till stan med mamma för lite shopping. Hon sa att det skulle va en sån shoppingkväll där så jag sa genast att vi skulle dit.

Så stan blir det imorgonkväll, men nu ska jag gå och ta något att äta,

magen kurrar hela tiden.

Vi hörs imorgon,


KRAM

Av Hanna Håkansson - 27 september 2011 16:23

Heej på er, skolan idag flöt på ganska bra tycker jag. Tog bussen hem halv tre, så va hemma ca kvart i. Tar det bara lugnt för vi har inte läxor denna veckan, förutom lite matte tills på fredag så det skönt.

Har precis packat lite och väntar på att mamma ska komma hem, sen ska vi köra till träningen.

 När jag kommer hem ska jag såklart duscha och äta. Sedan fixa naglarna, har inte gjort det på jätte länge. Så tyckte att det behövdes nu.

Vi hörs senare,


KRAM

 

 

Av Hanna Håkansson - 27 september 2011 16:08


               

KRAM

Av Hanna Håkansson - 26 september 2011 18:50

Hejsan, kom hem från Måns för ca en halvtimme sen och har precis ätit. Vi hade jätte kul idag, vi fixade hamburgare till lunch och kollade på två filmer och åt en massa popcorn. Va även ute lite också med Måns hundar.

En toppen dag med vänner. Imorgon är det skola, ganska lång dag också. Senare på kvällen e det träning. Jag vet inte mer vad jag ska göra imorgon men vi får se. Nu ska jag sticka ut på en snabb fotorunda med Paola.

Bilder från dagen kommer upp senare,


KRAM

Av Hanna Håkansson - 26 september 2011 09:42

 

Heej på er, sitter och äter frukost just nu. Hann inte ladda in några bilder igår från restarungen, men ni får dem senare.

Idag har vi studiedag, jätte skönt att sova längre.

Jag måste till tandläkaren innan lunch för en av plattorna har ramlat av tandställningen så det måste fixas. Sen sticker jag till Måns där även Sara e, och Jesper tror jag. Äter lunch där och är där idag.

Även ett stort GRATTIS till Måns & Sara som har 6 månader idag <3

Kameran hänger såklart med så bilder kommer upp så småning om.

Vi hörs,


PUSS



Av Hanna Håkansson - 25 september 2011 15:30

  Heej, såhär ser jag ut inför kvällen.

Ingen speciell klädsel, men något . iaf. Vi kör om ca 25 minuter.

Kameran hänger med, så lite bilder kommer ikväll !


KRAM 



Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards