hannahakansson -

Alla inlägg under mars 2013

Av Hanna Håkansson - 30 mars 2013 18:16

Vid fyra tiden var jag ute med elin & brorsan på en joggingtur samt ett litet träningspass eller övningar rätt att sagt. Riktigt skönt var det, vi körde sittups, armhövningar, squats, rump- och magövningar osv. Tänkte även tipsa om några träningsappar sen, har fått en fråga så håll er uppdaterade, puss.

Av Hanna Håkansson - 30 mars 2013 13:23

  

 


Lampfot - Åhlens | Skärm - Ikea

Är supernöjd med min lampa, precis min stil. Love it. 


Av Hanna Håkansson - 30 mars 2013 13:05

  

 

  

Detta fick jag i påskpresent, hade inte önskat mig något och ville inte ha något speciellt.

Men helst inte godis, så jag är nöjd med det jag fick, saker som jag behövde liksom.

Blomman är bara så fin, passar perfekt i mitt fönster!

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA, NI ÄR BÄST.

Av Hanna Håkansson - 30 mars 2013 12:43

Hejsan allihop. Hoppas alla mår bra idag, för det gör verkligen jag. Käkade riktigt lyxig påskfrukost imorse, jag är en liten "lyxlirare" som Maja kallar mig haha. Har inget planerat idag utan tar dagen som den kommer, det enda jag vet är att jag ska ut och springa ikväll med Elin. Har precis städat på rummet och nu sitter jag och kollar upp affärer i London som jag gärna skulle vilja besöka.

Fortfarande har jag inte smällt att vi verkligen ska dit, jag menar jag fyllde år för tre veckor och fick det i födelsedagspresent av mina föräldrar och idag är det bara fem dagar kvar, helt galet. Men vi hörs under dagen, pussar!

Av Hanna Håkansson - 29 mars 2013 17:14

  


Zoul / MQ - 299:-

Tycker dess topparna är riktigt snygga, tänk så fint om man matchar med en kavaj

eller något liknande. Är sugen på den vita men det får isåfall vänta tills efter London, haha.

Av Hanna Håkansson - 29 mars 2013 12:28

Hejsan alla! Humöret är på topp idag och det är fredag, fast långfredagen men själv märker jag inte alls någon skillnad. Kanske för jag sover så himla länge om dagarna haha. Är nu på väg till ikea igen med daddy. Ska äntligen köpa min lampskärm eller det är en hel lampa så jag köpte inte den i onsdags eftersom jag va inte säker för jag behövde ju inte själva foten. Men mamma sa att hon kunde ta den eftersom jag såg gärna vill ha skärmen. Den är så fin. Nog om det, ikväll väntas gäster och det ska bli trevligt. Emmie med familj kommer och har inte träffat henne på hela lovet så det ska bli kul. Uppdaterar under dagen, kram!

Av Hanna Håkansson - 28 mars 2013 14:46

Det på bilden är lite saker som jag ska försöka hitta i London.

Beiga pumps till konfirmationen, Victoria Secret/ PINK saker, Mac concealer, Clinique foundation, Naked basic palett, Daisy - Marcbyjacobs, Abercrombie & Fitch - kläder. Kaaanske väskan inte helt säker på den ännu. Ett par Ray ban's skulle också suttit fint, men dom kostar en del så därför tog jag inte med dom men annars är det också en sak jag gärna skulle vilja ha.

Jag kommer självklart säkert hitta massor annat också.

Men åhhh längtan är som sagt obesrivligt! 


Av Hanna Håkansson - 28 mars 2013 14:02

 

Är så himla sugen på att handla bikinis till sommaren.

Dessa tre är mina favoriter ifrån H&M och den vita ska jag nog inför skaffa mig.

Samtidigt så vill jag inte köpa den ännu eftersom jag kanske hittar något i London istället. 


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards