hannahakansson -

Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna Håkansson - 28 februari 2013 14:19

Vi har nyss käkat och är proppmätta, det va så himla gott. Ska softa en stund till eftersom här är knappt folk men fy vad många här va vi ett/tolv, är helt trötta. Uppdaterar er senare, kram!

Av Hanna Håkansson - 28 februari 2013 11:00

 Drar vinnare på söndag i ett videoinlägg, som sagt så är inget omöjligt eftersom jag lottar så det är bara att vara med och hoppas på att det blir just du som vinner. 

Av Hanna Håkansson - 27 februari 2013 21:30



Hejsan, får bli en såndär gammal bild igen från somras med brunbrända armar fast det andra ser helt vitt ut men kanske för att fönstret är på den sidan haha, åh vad jag vill ha sommar nu. Dagen har varit helt okej och gått hyfsat snabbt på praon jämfört med dom andra dagarna. Har nyss duschat och nu sitter jag här. Ska alldeles strax ta något som mättar magen och sen inväntar sängen mig, så himla trött, ni skulle bara veta. Godnatt på er!





Av Hanna Håkansson - 27 februari 2013 10:52

Vaknade sent imorse och jag är helt död och utsliten i hela kroppen. Men startar min morgon med en kopp te och lite snack med Sara. Vi öppnar vid halv tolv, så vi har tid kvar att ta det lugnt. Puss

Av Hanna Håkansson - 26 februari 2013 18:09

       

Hejsan! Harr nyss käkat och ska bara byta om och sen dra till träningen, härligt.

Känner för att springa av mig eller något så är jätte taggad, haha. Vi hörs sen, kram.

Av Hanna Håkansson - 26 februari 2013 11:22

 

Godmorgon alla! Vi har nyss gjort klart våra arbetsuppgifter nu innan vi öppnar och vi sitter och göra lite på vår praouppgift samt dricker te. Uppdaterar under lunchen, ha en bra dag!

Av Hanna Håkansson - 25 februari 2013 20:05

Dagens outfit, stickad - H&M | Mörka jeans - GT | Sjal - Lindex | Väska - GT | Skärp - H&M     


Hej på er! Hoppas allt är bra med er, själv mår jag toppen. Steg upp åtta imorse och tog det bara lugnt hela morgonen innan jag skulle till bussen. På praon idag så var det väldigt kul och lärorikt. Kom hem vid fem och har inte gjort något speciellt sen dess, vart tänkt att jag skulle snöra på mig joggingskorna och dra ut, men det blåser riktigt mycket ute och jag känner att det inte är läge att bli förkyld nu, så skippade och tar det på onsdag istället. Ska hoppa in i duschen nu, uppdaterar senare


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards