hannahakansson -

Alla inlägg under juni 2011

Av Hanna Håkansson - 30 juni 2011 20:27

Hej på er ! Har kommit hem nu och är ganska utmattad om man säger så. Idag har jag Matilda, Alva, Kajsa och farfar varit och plockat en massa jordgubbar. Man fick äta hur mycket man pallade där, fast jag åt typ 10 stycken :P 

Jag sitter just nu i soffan och typ slappar, ska nog fixa mina naglar lite senare och så ska jag ta en bild på tröjan mamma har hämtat som jag hängde undan !

Så bilden får ni imorgon :)

Jag hade tänkt ta en skål jordgubbar nu och bara fortsätta ha det gött i soffan .

Vi hörs mer imorgon, PUSS

 

  

Mumsss...(Y)

Av Hanna Håkansson - 29 juni 2011 22:59

Hejsan, har inte haft tid att blogga under dagen för jag har haft fullt upp . Har varit med mina låtsaskusiner. Gjort en massa roliga saker :) Börjar bli ltie trött, så ska strax försöka att sova. Men jag skriver mer imorgon,

PUSS

Av Hanna Håkansson - 29 juni 2011 10:39

Tjenare, jag vaknade vid typ tio efter att ha sovit otrilgt skönt. E riktigt utvillad ?!

Men iaf idag så kommer Jonna hit en stund. Vi ska nog bada och sola, vädret e sjukt fiint ! Senare ikväll ska jag till min farfar och låtsas farmor. Där ska jag sova över och träffa mina låtsaskusiner. Men va itne oroliga kommer att ha datorn med såklart ;)

Jag ska gå och ta på mig min fina bikini nu ! Hihii. Sen ska jag gå ut och sätta mig i solstolen och vänta på Jonna. Hon kommer nog snart. 

Juste jag hade tänkt säga att bilderna från Norge dycker upp i ett inlägg liksom, istället för alla bilder i ett. Så skulle bara säga det till er . Vi hörs mer under dagen !

PUSS

 

  

Öresundsbron .

 


Av Hanna Håkansson - 28 juni 2011 22:01

Hejsan, det va riktigt jobbigt att cykla till träningen så jag blev ganska trött. Men ganska härligt ändå imed att vädret var på topp. Solen sken och det blåste lite. Efter träningen cyklade jag hem och åt. Sen stack jag till Jonna och tog ett kvällsdopp, skönt ! Men nu är jag hemma igen och har slängt mig i soffan med datorn i knät. Tittar även lite på tv så får väl forsätta med det nu. Vi hörs imorgon, PUSS

  

~Motorbåt när vi var på väg in i Oslo

 

Av Hanna Håkansson - 28 juni 2011 16:31

Hello.

Kom hem från stan vid kvart över tre. Hittade ett nytt nagellack och så hängde jag undan en tröja tills imorgon. Bilderna får ni imorgon när jag hämtat tröjan ;)

Nu ska jag bara packa träningsväskan och byta om, sen drar jag till Jonna !

Hörs senare,

PUSS

Av Hanna Håkansson - 28 juni 2011 12:10


Hejsan, ska strax sticka in till stan en runda och se om jag hittar något. Känns som det va en evighet sen jag va i stan, fast det för två veckor sen. Men imed att jag älskar att shoppa blir jag alltid ivrig när jag tycker jag ska shoppa nytt igen. Eller ja, ni förstår nog ;) Men idag ska jag som sagt in till stan, äter nog där. Sen blir det hem ta ett dopp i poolen och sola lite. Senare ikväll blir det träning, cyklar dit med Jonna (Y'

Men vi hörs mer under dagen !


PUSS

 

  

~Första fikan på båten. Kanellbulle, fruktsallad och iskall cola :)

 

 

 

Av Hanna Håkansson - 27 juni 2011 18:39

Hejsan, har precis ätit tacos och jag har även badat och solat idag. Nu ikväll ska jag ut och cykla en runda. Vet inte vad jag mer ska hitta på men vi får väl se. Jaa, jag tror att detta blir sista inlägget för idag. Men om jag får en stund över eller så då skriver jag självklart något inlägg eller så kommer det upp några bilder.


PUSS

 


 

Av Hanna Håkansson - 27 juni 2011 14:38

Hejsan, har varit ute och fotat en del. Fixade till min header, jag blev så himla sjukt nöjd med den. Kommentera gärna vad ni tycker ! Har även fixat profilbilden och tagit bort några menyavdelningar. Tyckte jag hade rätt många sånna ;) Men iaf så ska jag lägga mig i solstolen ett tag nu. Så hoppas ni också har fint väder .

PUSS

  

Bilden är tagen på väg till Norge, solnedgång :)

 


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards