hannahakansson -

Alla inlägg under juni 2014

Av Hanna Håkansson - 18 juni 2014 04:48

Hej på er! Uppdateringen kommer inte va den bästa under dom veckorna jag är i USA. Dock kan ni följa min instagram, @hannahakansson för daglig uppdatering av bilder. Just nu befinner vi oss i San Francisco, här är jätte fint och jag har redan gått loss på shoppingen haha. Har fortfarande inte förstått att jag är i mitt drömland haha. Lever helt enkelt livet!!

Av Hanna Håkansson - 14 juni 2014 17:47

       

Äntligen har jag fått sommarlov och gått ut högstadiet!! Bloggen fick tyvärr komma åt sidan då det var full rulle hela dagen. Vi hade först showen som är varje avslutning sedan samlades vi i klassrummet för fika och vi gav våra lärare presenter eftersom vi inte kommer komma tillbaka efter höst. Vi fick även våra betyg och jag är faktiskt hur nöjd som helst med tanke på allt jag presterat och kämpat på. Höjde mig i många ämnen vilket var roligt. Det blev även väldigt känslosamt och det blev mycket tårar och jag började när jag fick mina betyg och kramade lärarna och sedan började dom flesta tjejerna gråta och då kommer det automatiskt bara fler och fler tårar. Jag menar klassen jag gått med i fyra år ska nu slipptras för att alla ska gå varsin väg i livet, till höstne börjar vi kanske inte på samma gymnasie eller linjer vilket är lite tråkigt. Men självklart något att se fram emot!


Drog sedan iväg med ett gäng kompisar och åt på resturang för att fira in sommarlovet. Fram mot kvällen jobbade jag och Elin på en student där även jag var fotograf vilket var roligt, sen träffade jag andra kompisar ganska sent på kvällen så det blev en väldigt lång, rolig och intensiv dag.


Idag har jag hunnit med att städa, shoppat med mamma och klippt mig. Nu ska jag gå till Elin där det blir sushimys för hela slanten, ha en fortsatt bra dag mina läsare! 

Av Hanna Håkansson - 12 juni 2014 21:47

       

Av Hanna Håkansson - 12 juni 2014 21:28

 

Denna dagen var den sista "riktiga" dagen med min klass, alltså skulle vi ha en klassadag.Vi hade pengar kvar sen vår klassresa i September och hade därför bestämt att vi idag skulle spela paintball och äta på resturang efteråt. Allt blev väldigt lyckat då paintballen var rolig och spännande, eftersom vi spelade på vår klassresa så var det inte första gången och sedan maten som blev fondue på Millennium i Höllviken där jag och Sara praoade i åttan, så det va roligt att va tillbaka där. 


Ikväll så drog jag och tränade fys med laget trots att jag verkligen inte hade lust, men vi körde bara långa intervaller mesta dels av tiden. Det var verkligen riktigt skönt, jag utmanade mig själv hela tiden för jag kände att jag verkligen kunde och det kändes riktigt bra, tills en viss grad då jag fick ont i mitt knä och va tvungen att dra ner på det lite vilket kändes surt men ibland måste man även fast det går emot viljan. För tillfället målar jag mina naglar och förbereder inför imorgon då det är skolavslutning, kan inte förstå att jag går ut grundskolan och börjar gymnasiet till hösten. Men äntligen får jag gå på sommarlov! 

Av Hanna Håkansson - 11 juni 2014 20:15

   

Jag står längst ut till vänster, bakre raden om ni inte hittar mig! 

 

      

Lockarna utdragna, klackarna i handen, lagom svettiga och på grymt humör så va vi ett par stycken som va kvar sist som lämnade skolan runt tolv och jag somnade inte förrens ett, himla bra kväll!! 

Av Hanna Håkansson - 11 juni 2014 19:38

Fick en fråga om jag kunde tipsa om lite musik. Så varför inte lägga in hela min spotify lista så ni kan få ta del av den. Klicka HÄR för att se alla låtar, självklart är alla nytilllagda och mina favoriter som jag lyssnar på just nu längst ner i listan bland alla mina 700 låtar haha! Så dom ni ser på bilden och kan bläddra mellan är mina första låtar jag la till och bara början på hela listan. Hoppas ni hittar något puss!

Music · Tips
Av Hanna Håkansson - 11 juni 2014 18:54

 

En lagom sliten tjej som uppdaterar just nu.


Igårkväll var det lärarmidag och det var jätte trevligt, kul att se alla så fina och det var god mat och efterrätt. Vi tog även en massa bilder på klassen, på lärarna och så vidare. Innan jag drog dit tog jag också bilder, men jag publicerar dom en annan dag. Så länge kan jag lägga upp lite snapshots från kvällen i ett annat inlägg. Senare in på kvällen så var det dans med DJ's och det var faktiskt riktigt kul. Dock hade jag så jädrans ont i fötterna även fast jag tog av mig mina klackar när vi skulle dansa, när jag kom hem brände det och jag kunde knappt gå så ont det gjorde, men samtidigt var det en himla skön känsla eftersom då vet man att man verkligen släppt loss. 


 

Under lärarmiddagen skede en massa olika saker, bland annat så delades det ut dimplon inom olika kategorier som året's finaste leende, årets clown osv. Jag fick äran att bli tilldelad för årets snyggaste klädstil bland alla niorna vilket var väldigt väldigt roligt!!


Idag hade vi fotbollsturnering och det har regnat samt åskat under dagen men det var ändå helt okej, vi hade ett tjej lag bland några utav niorna och även fast vi förlorarde alla matcher utom en var de en bra dag! 

 



Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards