hannahakansson -

Alla inlägg under maj 2014

Av Hanna Håkansson - 31 maj 2014 20:35

             

Av Hanna Håkansson - 31 maj 2014 20:09

          


Ikväll har familjen grillat och det var verkligen riktigt gott! Har inte haft tid att uppdatera bloggen förrens nu, men det har varit en lugn dag för jag var ganska trött sen gårdagen. Vi hade det jätte mysigt på stranden i alla fall och jag hade kameran med mig, så lägger upp några bilder senare ikväll. 


Just nu sitter jag och väntar på att Elin ska komma över. Vi ska kolla film och äta gott, perfekt lördagskväll! Hoppas ni haft en bra dag, pussar.

Av Hanna Håkansson - 30 maj 2014 13:00

Jag har fått en liten crush på jumpsuits, tycker dom är så himla snygga och användbara. Allt i ett, det kan ju liksom inte bli bättre? Sjukt snygga både till vardags och till fest. Här ovan ser ni mina favoriter ifrån nelly.com




Av Hanna Håkansson - 30 maj 2014 11:54

 

Har nyss avslutat min frukost och ligger nerbäddad i sängen med en kopp te, vaknade upp med lite halsont som jag måste få bort snarast. Men denna fredagen kommer bli hur bra som helst ändå, för ikväll ska jag och några i klassen cykla till stranden för att grilla och bada bland annat, så det kommer bli riktigt mysigt. Vad ska ni hitta på idag? 

Av Hanna Håkansson - 29 maj 2014 15:00

   

Igår så kom min klänning som jag ska ha till lärarmiddagen i sista veckan innan vi slutar! 

Gud vad jag älskar den, kan mest säga ett ord perfekt. Det är vad den är verkligen, mer en dessa sneak bilder tänker jag inte visa. Utan det får bli en överraskning tills jag ska använda den.



Av Hanna Håkansson - 29 maj 2014 12:57

 

Godmorgon på er! Hur skönt är det inte att va ledig både idag och imorgon? Om man tänker efter är vi faktiskt lediga ganska mycket från skolan, men det gör verkligen inget haha. Tog lång sovmorgon idag mår jag mycket bättre, hade till och med tänkt sticka iväg och träna vid två tiden. Kvällens planer kommer jag med lite senare, men jag hoppas ni har en lika bra dag som mig 


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards