hannahakansson -

Alla inlägg under oktober 2013

Av Hanna Håkansson - 31 oktober 2013 16:24

          

Var iväg en runda med mamma innan idag och fick med mig detta hem. Jag bara älskar yankee candels, ville dock ha en stor men dom kostar väldigt mycket så fick nöja mig med dess små så länge. Lika bra det, dom luktar underbart verkligen!

Av Hanna Håkansson - 31 oktober 2013 13:41

       

Ett par bilder på hur jag ser ut idag, körde på en snabb enkel outfit.


Stickad - hm | Jeans - ginatricot | Sjal - hm | Klocka - o.n.e/guldfynd | Väska - Michael kors

Av Hanna Håkansson - 30 oktober 2013 11:15

 

 

Har nyss ätit frulle med Elin eftersom hon sov här inatt. Igårkväll tränade jag innebandy där vi också hade ett fyspass, riktigt skönt. Idag måste jag få gjort lite saker och samt redigera klart videon till er eftersom jag inte hann igår, så håll utkik under kvällen, ha en fin dag!

Av Hanna Håkansson - 29 oktober 2013 10:25

 

Hejsan alla bloggläsare! Jag vet att uppdateringen varit nere dom två sista dagarna. Men i söndags var familjen iväg i ystad och var hemma sent på kvällen. Igår så hade jag en mysdag på emporia tillsammans med Sara. Sen nådde den omtalande stormen oss här i skåne, så vårt internet fungerade inte igårkväll. Därför kunde jag inte blogga, men nu är jag tillbaka som vanligt igen. 


Höstlovet har äntligen börjat och jag försöker hinna med så mycket som möjligt om dagarna. 

Har en massa nya saker som jag fick med mig hem från ystad samt emporia igår, så tänkte göra en video senare idag. Ha en fin dag, puss!

Av Hanna Håkansson - 27 oktober 2013 10:00

     

Läppstift - isadora | Concealer - benefit | Primer - smashbox | Foundationstick - Maybelline newyork | Maskara - Loreal paris, telescopic | Mineral/foundation brush - Sephora nr: 45.

Av Hanna Håkansson - 26 oktober 2013 16:02

     

Fick med mig denna underbara sak igår när jag var i malmö med elin. Har tittat på den jätte länge, tror jag hittade när jag var i göteborg hos kusinerna sist. I alla fall så är det inget vanligt läppstift utan man "lip balm", med shine liksom. Perfekt färg och den syns knappt men den passar läpparna så bra.

Dessutom blir dom så himla mjuka, tipstips - ett måste bland sminket! Från cubus 79 kronor.

Av Hanna Håkansson - 26 oktober 2013 15:18

 

Hej på er! Det har inte funkat att spara min inlägg sen i torsdags så därför har bloggen inte uppdaterats. Så fixade dem nyss och nu gick det, tur det annars vet jag inte vad jag gjort haha.


I alla fall igår slutade jag skolan med ett stort leende på läpparna, mest för att alla läxor och sånt var inlämnat och klart, men såklart också över att det äntligen är lov! Ska bli så skönt och det kunna göra vad man inte hann med i veckorna innan. Har redan en massa planer inbokade, ska bli såå kul. Drog till malmö med elin efter skolan för nyöppningen av DM retro inne på mobilia.

Idag har jag hunnit med att spela match mot höllviken, där vi vann med 3-0, härligt!

Har även storstädat mitt rum, planerat blogginlägg + videos, kände att det var längesen så ska försöka komma igång med det igen för det verkar uppskattas.


Ikväll ska jag till Lowe, blir taco och mys för hela slanten. Hoppas ni har en fin lördag, puss!


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards