hannahakansson -

Alla inlägg under december 2011

Av Hanna Håkansson - 31 december 2011 23:44

Hejsan, jag önskar alla mina läsare ett gott nytt 2012!Malin och jag har det grymt och vi har börjat smälla några små.Såå coolt, hoppas alla haft ett bra 2011, men om tio minuter börjar ett nytt år med nya äventyr och det kommer bli helt grymt!!Hihi,, ha det bra! Puss och kram

Av Hanna Håkansson - 31 december 2011 12:01

Hejsan, förlåt för jag inte bloggat men jag har bara inte haft lust att göra det denna veckan.

Har gjort en massa annat kul, men ni förstår säkert. Iaf så idag är det Nyårsafton, jag ska inte göra något speciellt under dagen mest ta det lugnt och hjälpa till lite för vi ska ha gäster här ikväll !

Just nu ska jag städa lite på mitt rum med hög musik igång.

Har en massa bilder att lägga upp här i bloggen men dem kommer lite då & då.

Men hoppas ni får en bra dag, så hörs vi.


Puss & Kram

Av Hanna Håkansson - 26 december 2011 10:55

 

Hej på er, vaknade vid halv tio och men låg kvar i sängen tills tio något, gött.

Ska strax gå och fixa mig för vid tolv så drar vi till mormor & morfar och käkar lunch där.

Vet inte riktigt när jag kommer hem, men det kommer förmodligen bli uppdatering via mobilen.

Josefine fyller 13 år idag, så stort grattis till dig bästa vän !!

Älskar dig, och hoppas du får en underbar dag ♥

Iaf så hörs vi mer under dagen, ha det.


Puss & Kram

Av Hanna Håkansson - 26 december 2011 10:48

 

Stort grattis, hoppas ni har det bra :)


Kram

Av Hanna Håkansson - 24 december 2011 22:13

Hejsan, hinner med att slänga in ett kort inlägg till er!Jag blev super nöjd med mina julklappar!! En utav dem var en OnePiece, en mörkblå med sånt lusekoftsmönster, såå snygg! Brorsan fick också en OnePiece, fast halva grå och halva mörkblå och tvärtom på ärmarna ;)Har velat ha en sån jätte länge, fick en massa andra saker också. Orkar inte berätta allt utan fotograferar dem och lägger in det här i bloggen så ni själva får se.Vi har precis ätit gröt eller inte jag iaf för jag hatar gröt, usch. Haha men är proppmätt och sitter i soffan och pillar med alla mina saker och sitter i min mysiga OnePiece.Jag önskar alla mina läsare en fortsatt bra julafton och jul! STOR KRAM från mig!

Av Hanna Håkansson - 23 december 2011 21:42

 

Hej på er, sitter med familjen i soffan och kollar på tv.

Gästerna åkte hem runt halv nio tiden och sen dess har jag hunnit duscha, plockat undan lite och hjälpt pappa med några julklappar. Det e så mysigt när julgranen är tänd och när en massa ljus runt om kring en är tända. Julstämmning är jaa!! Fast det tråkiga är att vi har tyvärr ingen snö..

Den har inte kommit än? Lite trist med ingen "vit" jul,

men i för sig så är julen hur mysig som helst ändå.

Detta blir sista inlägget för idag, så jag hoppas ni har det bra.

Själv känner jag att jag kommer sova jätte gott inatt, älskar att vakna upp på julaftons morgon!


Puss & Godnatt

Av Hanna Håkansson - 23 december 2011 15:37

 

Hejsan, idag är den dagen innan den dag man har längtat efter, Julafton !

Har precis gjort lite julgodis

Vid sex kommer lite av släkten som inte ska fira julafton imorgon med oss.

Vi ska fika, byta julklappar och sånt. Men igår så fotade jag Filippa med jultema.

Blev faktiskt en kul grej, alla bilderna blev så otrligt söta på henne.

Idag har jag varit inne en runda i stan med mamma och fixat dom sista julklapparna och lite mat tills imorgon. Annars har jag inte gjort något speciellt.

Nu ska jag gå och starta en film tills vi ska äta. Senare kommer gästerna.

Men vi hörs,


GOD JUL !

Av Hanna Håkansson - 22 december 2011 10:45

 

Godmorgon eller vad man ska säga. Sov till tio idag, såå skönt. Jätte härligt med tre veckors lov nu.

Igår så slutade vi vid tjugo över tio något, sen drog jag, Josse, Wilma, Tea, Maja, Max, Kasper och Anton ner till stan och åt. Tog bussen hem vid tio i två och kollade på film resten av dagen.

Idag ska jag inte göra något speciellt, vi får se.. Men iaf så hoppas jag att ni får ett skönt lov!

Vi hörs,

 

Puss



Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards