hannahakansson -

Alla inlägg under november 2011

Av Hanna Håkansson - 29 november 2011 20:22

Hejsan, sitter i soffan nu och mår sådär. Har lite ont i halsen och i vänstra öra.Har haft det idag i skolan men det gick över lite då och då. Sen på träningen kunde jag inte alls av det onda.Iaf så har pluggat ganska mycket idag när jag kom hem. Men nu ska jag ta en halstablett och en Ipren så får vi hoppas att jag blir bättre tills imorgon, vi hörs!Puss och Kram

Av Hanna Håkansson - 28 november 2011 18:12

Hejsan, sitter i bilen med Elin på väg till träningen och set ska bli super skoj!Vi hörs senare efter träningen, Puss

Av Hanna Håkansson - 28 november 2011 16:34

Hejsan, sitter och pluggar spanska. Ska ha prov på onsdag, fast det är i inte så svårt när man väl fattar :)Men vid sex tiden sticker jag till träningen, niice! Men iaf så hörs vi sen, Puss

Av Hanna Håkansson - 28 november 2011 12:19

Äter lunch nu, inget gott precis men får nöja mig med pasta och ketchup, haha!Puss

Av Hanna Håkansson - 28 november 2011 09:41

Hejsan, nu har jag rast och ska strax ha skolans val!Vi hörs, PUSS

Av Hanna Håkansson - 28 november 2011 09:41

Hejsan, nu har jag rast och ska strax ha skolans val!Vi hörs, PUSS

Av Hanna Håkansson - 27 november 2011 19:58

Hejpåer, just nu sitter jag och familjen i soffan och kollar på tv och äter cheescake, myys.

Idag på mtachen så gick det superbra, vi vann med 4-2, otroligt bra jobbat tjejer.

Det var heller inte så många från laget som kunde idag och jag tror vi var tio stycken som spelade.

Plus att dom vi mötte ligger 5:a i serien så jag tyckte att vi förkännade att vinna över dem, haha.

Imorgon är det skola, slutar kvart över två och är hemma vid tjugo kvart i tre.

Hoppas att vi inte får en massa läxor och prov denna vecka för jag vill ha lite mer tid till bloggen.

Hade tänkt berätta att jag kommer blogga mera från Iphonen nu

och att jag kommer blogga under dagen i skolan när jag har rast och sånt.

Så snabba och korta inlägg blir det då,

men när jag ska ladda upp bilder så gör jag det från datorn såklart.

På tal om något helt annat, men HERREGUD vad det blåser ute. E jo värsta stormen eller något.

Dom sa att det skulle typ komma en orkan också men vi får se..

Aja, hoppas det inte är så värst imorgon också.

Men nu har jag plötsligt skrivit jätte mycket, ni får ha en fortsatt bra första advent.

Så hörs vi,


P&K

Av Hanna Håkansson - 27 november 2011 11:24

Hejsan sitter i bilen på väg till matchen, vi är strax framme och ska bli kul idag.Men ni får ha det så bra idag och håll tummarna för oss!P&K


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards