hannahakansson -

Alla inlägg under september 2012

Av Hanna Håkansson - 30 september 2012 22:05

Hejsan, sitter jsut nu och kollar tv, ska strax gå upp och fixa kläder tills imorgon. Ska även ta och lägga mig eftersom vi kom hem sent inatt (ca ett) och jag steg upp tidigt både idag och igår. Så godnatt, kramar!


Av Hanna Håkansson - 30 september 2012 21:12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grattis min gulliga finaste kusin, nu är du stor tjej hela 5 år, älskar dig!



Av Hanna Håkansson - 30 september 2012 19:22

Godkväll alla. Har precis fått i mig lite mat och nu hade jag tänkt börja plugga så smått.

Imorgon efter skolan ska jag träffa Moa, äntligen. Vi ska plugga tillsammans och bara mysa.

Har inget att att berätta just nu precis, utan jag skriver mer sen. Pussar!


Av Hanna Håkansson - 30 september 2012 16:29

Hejsan, är påväg hem från matchen som blev inställd, när vi kom dit efter att ha kört bil i två timmar så fick vi reda på att det hade blivit inställt.
Alla blev ganska besvikna eftersom vi var riktigt taggade. Men vi försökte göra det bästa av det och drog till Burger King, haha. Skriver när jag är hemma! Kramar.

Av Hanna Håkansson - 29 september 2012 20:36

Godkväll alla, vi ska strax köra hemåt, kommer förmodligen somna i bilen efter allt bus och skoj med kusinerna. Har haft jättekul och jätte mysigt att få träffa världens finaste kusiner.

Så himla söta dom e vill bara mysa med dom, haha. Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi sen, kramar!

Av Hanna Håkansson - 29 september 2012 13:11

Hejsan, för det första vill jag be om ursäkt för den hemskt dåliga uppdatering dom senaste dagarna, har haft läxor och gjort massa annat.
Igår efter skolan stack jag och några tjejkompisar till badhuset, superkul.
Sen drog vi och handlade mat & godis och sen tog vi bussen hem till Wilma, åt och kollade film, jättemysig dag, tack alla som va med ni e bäst.
Idag vart det först konfa 10-13 och blev hämtad direkt efter där av familjen och nu e vi påväg mot Göteborg för kalas för min fina lilla kusin som fyllde 5 igår. Blir det över dagen bara, eftersom nådde jag och brorsan har match imorgon (jag se seriestarts match som jag helst inte vill missa) men annars hade vi såklart slut över där. Ha en bra lördag, mer uppdatering kommer, pussar sålänge!


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards