hannahakansson -

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hanna Håkansson - 30 augusti 2011 20:59

Heej, min dag har varit typ ganska komplicerad?!

När jag skulle cykla till bussen, så ramlade jag med cyklen. och landade på handen. Gjorde lite ont, så mamma hämtade mig och vi fick köra in till akuten för att kolla så den inte var bruten. Även om jag inte hade så ont, var den ganska svullen. Så vi fick vänta på akuten typ fyra timmar eller något, och då började det gå över så hade inte alls så ont. Men den var inte bruten, men doktorn sa att jag va tvungen att åka hem för jag skulle äta alvedon -.- och jag ville egentligen till skolan?

Men aja, den har blivit bättre så har inte alls ont nu. Känns precis som vanligt. Har pluggat lite nu och sitter i soffan och kollar tv, är även grymt trött så sitter här och halvsover i soffan. Vi hörs mer imorgon!

PUSS

Av Hanna Håkansson - 29 augusti 2011 18:03

Hejsan söta läsare, jag vet att uppdateringen inte varit alls bra. Men alltså det var första skolveckan och det va en massa saker på gång. Men hoppas att ni har klarat er utan min blogg på ett litet tag. Denna veckan kommer

jag attblogga varje dag, det lovar jag.

Igår var jag och shoppade med mamma, fick med mig en massa saker hem. Handlade sjukt mycket, men det va sånt jag behövde och så. I lördas så var jag på Palm med gänget, sjukt kul hade vi. Har ävenn fixat jätte fina naglar. Jag kommer lägga in bilder på allt sånt imorgon. Nu har jag precis laddat in lite ny musik i mobilen, så jag ska ut och springa en runda nu, gött.

Hörs sen, PUSSAR

Av Hanna Håkansson - 25 augusti 2011 17:27

Nu drar mamma och jag och hämtar upp dom andra och sen bar det åt till sista uteträningen (Y'Skriver mer när jag kommer hem igen !PUSS

Av Hanna Håkansson - 22 augusti 2011 21:08

Hej, första skoldagen var helt okej. Fick även nya skåp.

Jätte roligt att få träffa alla underbara vänner igen. Vi gick mest igenom schema och en massa sånt. Sen fick vi busskort, ass niice!

Nu kan vi åka i hela skåne från 05.00 på morgon till 20.00 på kvällen.

Fast inte på helger eller lov, men som tur är har jag ett vanlig busskort också :P

Efter skolan stack jag och Wilma ner till stan, vi shoppade lite och sen tog vi en fika och bara snackade. Hade sjukt roligt!

Perfekt dag idag, skola sen ner till stan. Kom hem vid typ halv sju tror jag.

Då såg jag att bilderna jag och mamma beställt hade kommit. Så har suttit och ramat in alla mina bilder nu. Jag beställde även till Elin som hon skulle få i födelsedags present i lördags. Men korten hade inte kommit då, så var hos henne och lämnade dom idag.

För hon fyller år idag.

Så GRATTIS Elin ♥

Men nu ska jag bara slappa i soffan!

PUSSAR!




Av Hanna Håkansson - 21 augusti 2011 21:34

INFÖR SKOLSTARTEN !



                      Min väska som jag har, hade den förra terminen också men jag tyckte att jag kunde fortsätta att ha den !     Min kalender är en sån som man kan byta bild på. Orginalbilden är den randiga ni såg där uppe och prickigt på baksidan så där är två sidor som man kan välja mellan. Men sen kom jag på en sak, att klippa ut vanliga scrapbooking papper i samma storlek som den som va i från början.

Så det gjorde jag och nu kan jag variera vilken jag vill ha.

Men nu kommer jag ha ett rutigt fint papper som ni ser under :)


     Baksidan på den orginela.


PUSS



Av Hanna Håkansson - 21 augusti 2011 19:40

  

Heej alla bloggläsare.

Har precis "packat" skolväskan så nu är allt klart inför morgondagen.

Kommer visa er lite senare vad jag kommer ha för skolgrejer jag köpt.

Har suttit i solenstolen ett bra tag idag och fått lita färg.

Men nu kollar jag ut genom fönstret och det är grymt mörkt på himlen, så vi får väl bara hoppas på att det är regnmoln och inte åkmoln.

Hatar åska, men det är ändå på något sätt lite mysigt faktiskt!

Nu ska jag bara hoppa in i duschen och sen ta på myskläder, sen väntar soffan och tven.

Kommer skriva imorgonbitti också, för jag tror jag hinner det.

Vi hörs imorgon, då börjar allvaret !

PUSS




Av Hanna Håkansson - 21 augusti 2011 11:53

Heej!

Gårkvällen var toppen, vi hade superkul.

Åt jätte god mat och vi såg på film.

Vi låg och snackade till typ tre eller något. Sen somnade vi i tältet.

Det är så mysigt att sova i tält tycker jag.

Men jag kom hem för ca 40 min sen, sen dess har jag packat upp och sånt. Strax ska jag med mamma till stan för ett par ärenden.

När jag kommer hem ska jag nog sitta i solen en stund och sen städa lite.

Blir en lugn dag idag, för imorgon börjar skolan, men vi börjar klockan 10.

Så det ska bli skönt att få sova lite längre.

Bilderna från igår kommer någon gång under dagen.

Detta blir ett kort inlägg men vi hörs senare.

PUSS


Av Hanna Håkansson - 20 augusti 2011 13:41

    

Hejsan !

Jag vet att uppdateringen inte varit den bästa men jag har gjort så mycket annat så har inte hunnit med att blogga.

Jag lovar att jag ska skärpa mig.

Gjorde ett inlägg igår men det kom inte upp? Fattade inte vad som gjorde att det inte fungerade. Men nu funkar det iallafall.

Har varit hos Josse ett par dagar nu i veckan har haft jätte roligt, träffade även en massa andra vänner man inte sett på länge.

Nu går jag bara omkring och slöar, för senare ikväll ska jag till Elin på övernattningsfest. Vi ska sova över där i tält. Fast vi blir bara fyra stycken men det kommer blir superkul. Tror att jag kanske bloggar från mobilen eller om jag hinner göra ett inlägg innan jag sticker men vi får se. På måndag börjar skolan, börjar sjuan. Fattar knappt att jag redan gått ut sexan?! Hela terminen gick så sjukt snabbt.

+ Att hela sommarlovet har gått snabbt, men jag har haft ett superbra sommalov! Ska strax gå ut och sättas mig i solen en stund och senare fixa mina naglar.

Kameran hänger med ikväll så massa bilder kommer nog upp imorgon.

Just det glömde säga att jag har snart råd till min Systemkamera som jag ska köpa, e så himla ivrig, jag måste ha den så snart så möjligt.

Jag älskar jo att fotografera, har en kompaktkamera som också är jätte bra och tar jätte fina bilder. Men nu vill jag ha en System för att den är mer bättre och dessutom snyggare :P

Men vi hörs lite senare,

PUSS




Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards