hannahakansson -

Alla inlägg under juli 2012

Av Hanna Håkansson - 22 juli 2012 22:55

Hejsan, inatt så sover jag hos Elin. Sjukt länge sedan vi umgicks. Men iaf så nu sitter vi och kollar på film, imorgon ska vi nog åka till stranden vilket ska bli skönt. Efter denna filmen på tven så ska vi se Mean Girls.
Har även hittat en sida där jag måste beställa ringar från, jätte fina!
Men nu ska jag fortsätta kolla, tror detta blir sista inlägget för idag. Godnatt och sov sött'
puss

Av Hanna Håkansson - 22 juli 2012 19:08

Vi var hos våra nästkusiner häromdagen från Stockholm,

som är här nere på sommrarna i sin sommarstuga inte så långt från stranden ,

så vi grillade hos dom i fredags och sen tog vi cyklarna ner till stranden och fotade i solnedgången.

Här är några bilder sen dess, varav tre har jag i headern, profilbilden och bloglovins-ikon bilden.


                         

 


Av Hanna Håkansson - 22 juli 2012 18:59

Hejsan, nu är det mesta klart med designen, skönt. För allt har tagits bort två gånger så jag har gjort om allt två gånger, ganska drygt men jag visste hur allting skulle vara så det gick ändå snabbt.

Idag har jag varit ute med familjen på en tur, trevligt. Sen stannade vi till vid ett utomhusbad och Josse smsade och ville va men sen så kom vi på eller hon att hon kunde komma ut till oss där vi va,  så jagvar där med henne. Solade, badade, snackade och lyssnade på musik, härligt var det har faktiskt fått färg men jag vill så himla gärna utomlands!!! Iaf sen körde vi hem henne och sen hem. Har suttit och klargjort designen nu som sagt, sitter och väntar på Elin att hon ska ringa..

Hade tänkt gå ut en sväng nu, bilder kommer sen.

vi hörs sen, puss

Av Hanna Håkansson - 21 juli 2012 23:04

 

hejsan, har fixat lite smått med designen nu. inte så mycket kvar men ändå en del att fixa.

Iaf så ska jag lägga mig nu för ska upp tidigt imorgon, ska cykla dresin eller vad det nu heter med familjen. Men jag skriver mer imorgon för jag måste sova nu, puss på er!

Av Hanna Håkansson - 18 juli 2012 14:31

Hejsan, i skrivande stund sitter jag just nu på bussen. Ska in och träffa Maja, Jesper och Måns :) senare ikväll ska dom sova hos mig för det blev inte igår utan vi bara umgicks på kvällen istället, vilket va kul. Men vi hörs mer under dagen!

Av Hanna Håkansson - 17 juli 2012 14:02

Hejsan, nu har äntligen appen kommit. Helt okej faktiskt, rätt enkel och smidig så det är bra. Iaf så kom jag hem från Stadium Sports Camp i lördagskväll. Fy vad kul jag haft, seriöst en av dom bästa veckorna i mitt liv! Träffat många nya underbara vänner som är helt underbara och fått spela sin absoluta favorit sport, helt fantastiskt. Berättar mer om allt som hänt någon annan dag, rätt mycket kan jag säga er..
Men igår så träffade jag Måns, Maja och Jesper. Vi umgicks hela dagen och hade skit kul. Idag så har jag inre gjort något speciellt utan ikväll så ska jag träffa dom igen och kanske sova över, vi får se hur det blir. Vi har pratat om att ta cyklarna ner mot en strand och va där ikväll. Ja vi får se hur det blir helt enkelt, kommer nog bli en lyckad dag ändå. Det känns mycket enklare att blogga från IPhonen nu. Kommer bli mycket enklare även när skolan börjar då man gärna vill slänga in kanske ett inlägg på morgonen men pallar inte starta datorn utan nu kan man skriva det snabbt och enkelt på mobilen! Nu måste jag städa undan lite på rummet. Puss


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards