hannahakansson -

Alla inlägg under december 2012

Av Hanna Håkansson - 31 december 2012 13:27

 

- Jag ska inte äta godis på hela året, kommer endast äta glass och dricka läsk som sötsaker inget annat.


- Ska börja gymma & träna mer än innebandyn och tänka på mer vad jag äter, nyttigt och inte gå och småäta hela tiden. Gör inte detta för att gå ner i vikt utan för att må bra och bygga upp mer muskler.


- Inte lägga pengarna så mycket på mat och fika.


- Endast köpa kläder som jag vet jag kommer använda & vad jag kan ha det till, detta året har jag köpt saker som jag tyckte va fina i affären men sen bara använt dom en gång och sen låtit dom hänga i garderoben -  inte bra alls!


-Ska satsa riktigt mycket på skolan, plugga mycket mer och fokusera. Även fast jag pluggar mycket i vanliga fall så vill jag höja ribban ännu mer, samt va nöjd även fast jag inte kanske alltid får A på ett prov till exempel. Utan inse att jag har gjort mitt bästa och va stolt över mig själv.


- Försöka spara pengar lite då och då.




Av Hanna Håkansson - 31 december 2012 13:22

Jag åker ju på Gothia på torsdag, jag kommer blogga från mobilen så mycket jag hinner med och har ork till och dessutom är det inte alltid jätte roligt med bara mobilinlägg.

Så jag har gjort ett par tidsinställda inlägg, men jag har verkligen slut på ideer för jag vill göra fler, men min fråga till er - vad vill ni att jag ska skriva om eller lägga upp? kommentera era önskemål så fixar jag det direkt, dessto fler dessto bättre helt enkelt.

Av Hanna Håkansson - 31 december 2012 13:14

 

Hej på er!

Idag är det äntligen nyårsafton, så 00.00 inatt är det nytt år som jag hoppas på kommer bli grymt med massor av nya roligheter och allt vad man ser framför sig, men kommer göra det bästa av det så att det blir så bra & perfekt som möjligt.

Har några nyårslöften som jag hade tänkt publicera lite senare.

Ska i alla fall fira med dom vi brukar fira med alltså några familjer som är kompisar till familjen, jag skulle egentligen firat med några vänner, men det blev inget av. Sen så skrev Malin den enda tjejen jag brukar umgås med som är med dom vi firar att hon skulle va hemma så jag följer med familjen dit och sen drar jag & hon ut någonstans efter vi käkat och allt det dära, så kommer nog bli en riktigt bra kväll.


Av Hanna Håkansson - 30 december 2012 19:03

 

Favis ringen, älskar den.


Hej alla.

Alltså jag suger på att göra videobloggar nu för tiden, gjorde en innan idag (svaren på frågestunden) men jag ser helt pantad ut och det blir inte bra.

Så jag sket i det och tänker göra det någon annan dag istället.


Vaknade typ halv ett idag, skönt att få sova men trodde inte att klockan va så mycket faktiskt.

Men jag låg kvar och drog mig en stund innan jag fick ork att dra mig upp från sängen och äta.

Har även städat och fixat på rummet idag samt umgåtts lite med Elin, så ovanligt eller hur?

Det är bara så skönt att bo så nära henne och man kan träffas ofta och mycket, härligt.

Ska träffa henne ikväll också så ska vi ha lite söndagsmys.

Ha en fortsatt bra kväll så uppdaterar jag sen, kramis!


Av Hanna Håkansson - 29 december 2012 21:20

  Tycker ni ska ta och kolla in min bästa väns blogg. Hon skriver från allt om mode och vardag till små intressanta inredningsinlägg. En riktigt fin & rolig blogg att läsa, så besök henne här eller klicka på bilden ovanför, ni kommer inte ångra er!



Av Hanna Håkansson - 29 december 2012 17:36

 

Denna var faktiskt den enda saken jag fick med mig hem från Emporia.

Skulle egentligen ha en tröja från Hollister men där va så sjukt lång kö och pappa skulle hämta oss halv fyra och klockan var du tjugofem över så kände att det va inte lönt så ska åka in där någon dag igen innan vi åker till Gothia vilket vi göra redan på torsdag, längtar!

Av Hanna Håkansson - 29 december 2012 17:08

 

 

 

Hämtade tröjan hos Moa innan idag, och jag är så glad att den äntligen är min.

Verkligen ett av favoritplaggen i min garderob, man kan matcha den till mycket!

Av Hanna Håkansson - 29 december 2012 16:55

  Så himla gott!


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards