hannahakansson -

Alla inlägg under februari 2011

Av Hanna Håkansson - 27 februari 2011 20:04

Hej på er,

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och framför mig tven med Solsidan ! :)


Mamma och pappa sitter på flyget hem från U.S.A nu, dom kommer hem imogron bitti ! :D

Vi åt pannkakor ikväll..mums, imorgon e det skolan ! Åhh fängelset igen, haha xD

Men det ska bli najs att träffa alla kompisar igen, chill ;*

Mamma kommer och hämtar mig efter skolan sen när jag kmr hem e det lite plugg till provet på torsdag och mys med familjen :)


Men vi ses imorgon ! <3


PUSS

 

  

 

  

 

VILL HA SOMMAR !! :*<3




Av Hanna Håkansson - 27 februari 2011 10:20

Godmorgon alla söta ;*


Har inte bloggat på några dagar, jag har tagit en liten paus. För jag hade inte så mkt tid att sitta vid datan..så sry !<3

Från onsdag-fredag va jo hos mormor och morfar, i fredags kom farfar och min låtsaskusin Kajsa (fem år) hämtade mig och min brosa hos mormor, för vi skulle till farfar ! Jag har flyttat lite hit och dit för mina föreldrar e i U.S.A ;P'

Mamma har köpt converse där till mig, och märkeskläder. JIPPI! :D

Igår så passade jag en massa småkusiner´(låtsas), elr ja vi va på kalas hos Kajsas pappa så jag och Matilda (11 år) vi passade Alva 6, Kajsa 5, och Viktor (ett år) Men Matildas lillebror och min lillebror va typ. :p

Men iaf, jag vaknade ungefär för tjugo min sedan.

Så nu sitter jag i sängen med datorn i knät och skriver i bloggen, och så ! ^^


Senare idag ska jag va med bästa Josse, hon kom äntligen hem igår.. IPPP vad jag har saknat henne :D:D:D<3


Men jag undrar vad ni tkr om min bloggheader, så skriv en kommenter ! ;)

Jag skriver mer sernare när jag e med Josse..

Bilder kmr då med, tror jag ! Josse och jag brukar fota rätt mkt..;*


PUSS


Bjuder på en färsk bild ;p


  


Av Hanna Håkansson - 23 februari 2011 19:18

Hej alla söta :*

Har tyvärr inte kunnat blogga idag för jag har haft fullt upp liksom !

Jag vaknade riktigt pigg, typ not -.- Sen åt jag frukost, fixade mig, städade lite på rummet, sen bar det åt till Emmie :P Vi hade riktigt najss..:)

Sen kom jag hem runt halv tre, sen packade jag och så ska bort ;)


Och nu så sitter jag här och bloggar, chillar, tv, chattar med folk..så det e gött !

Imorgon blir det nog inte mycket gjort, ska nog in till stan en sväng och träffa en kompis och kanske ta en fika elr nåt.. :)



Skriver lite mer senare, lägger upp några outfit jag fixat ihop igår !!


PUSS

 

Dagens outfit;

  

|Basslinne-grått GinaTricot, Tröja H&M, Jeans GinaTricot, flättat skärp H&M|


<3  

Av Hanna Håkansson - 22 februari 2011 19:46

Hallojsan !

Har kommit hem från träningen, har precis duschat..

Sitter vid datorn och slappar nu, ska strax äta.

Senare ikväll blir det tv och chill kanske lite dator, få se om jag pallar ! :P

Men jag hade tänkt säga några saker angående tävlingen som jag la in för en elr två veckor sen, att tyvärr hade ingen anmält sig. Så det är därför det inte kommit upp några vinnare !

Men nästa tävling vill jag gärna att ni anmäler er.

Skulle varit roligt :D


Jag får se om jag skriver senare. ;P


Vi hörs,

PUSS

 




Av Hanna Håkansson - 22 februari 2011 17:15

Ska till träningen nu, hinner tyvärr inte skriva så mkt mer ! ;P

Skriver när jag kommer hem,


PUSS

 

  

Av Hanna Håkansson - 22 februari 2011 09:31

Outfit gjord av Hanna och Elin ;)<3


  

Av Hanna Håkansson - 22 februari 2011 09:21

Hej alla söta ! :)


Har precis nästan vaknat, Elin har sovit över hos mig..vi har det bäst !! xD

Igår så va vi liksom helt vilda ;P

Vi ska strax äta frukost, just nu sitter vi med datorn i knät i vår soffa och ba chillar, så himla skönt med sportlov :)


Men jag saknar en person vääääääääääääääääälllllllllllllllllllllllllllddddd
ddddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggttttttttt
ttt!"!

MYCKET,

Josefine Pettersson som jag inte får träffa på en vecka ;((<3<3<3<3<<3<3<3 Saknar dig ngt enormt "

Längtar tills du kommer hem..


Sen när vi e klara och så senare idag så ska vi till badhuset ;P

Naajsssss<3


Men jag skriver lite mera senare :)


PUSS

 

Bjuder på en liten bild ;

En outfit kmr senare, av Hanna & Elin..! :)  

Av Hanna Håkansson - 21 februari 2011 11:31

Så nu är iaf två klara, men jag uppdaterar bara en så länge ;P


  


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards