hannahakansson -

Alla inlägg under maj 2011

Av Hanna Håkansson - 30 maj 2011 19:51

Tjenare alla !

Jag kunde inte göra något videoinlägg eller blogga igårkväll för min dator va helt konstig, men iaf så fungerar den idag ! Videoinlägget kommer någon dag i veckan kan inte säga exakt vilken dag det blir.

Jaa, idag har man varit till skolan till tjugo över ett, för jag skulle till tandläkaren och dra ut två tänder. Va lite rädd att det skulle göra ont, men det gick faktiskt hur bra som helst ,så det va bara skönt . Blev bedövad så halva min mun va helt "förlamad" . Det e riktigt obehagligt, men det har gått över nu. Jag kom precis hem från stan och Willys. Skulle bara kolla om en tröja var kvar på HM som jag hade kollat på, men det va den inte :( Vi handlade mat och så för jag ska på utflykt imorgon med klassen. Ska bli väldigt roligt ! Berättar mer om vart vi ska senare.

Så ingen uppdate imorgon, kommer hem ca tio på kvällen. Har nog ingen ork att blogga då.

Men vi hörs kanske senare ikväll.

PUSS

 

 

Av Hanna Håkansson - 29 maj 2011 14:34

Hej, inte bloggat på ett par dar, men så kan det va ibland att man har så mycket annat att hinna med så man glömmer bloggen. Iaf så i fredags va jag med Josse efter skolan, stack in till stan en runda vid tre för att Josse och jag slkulle fixa present till Tea. Och jag handlade ett fint vitt linne med guldig text.

Sen kom vi hem och vi duschade och sen fixade vi oss. Stack till Tea's fest, hade jätte roligt ! :) Sen hämtade pappa mig och Wilma vid typ tio.

Igår så va mamma, jag och Elin på Ikea och Panduro Hobby, för er som inte vet vad Panduro är så e det en affär med en massa scrapbooking och pyssel och allt möjligt sånt. Så jag handlade där, ca 15 grejer för 95:- sjukt biligt är där.

När vi kom hem så städade jag och sorteerade en del på mitt rum. Blev ganska nöjd faktiskt ! Sen va jag med Elin efter städandet, och va resten av kvällen hade kul som vanligt jo :) Idag är det morsdag och vi är just nu hos mormor och morfar och har ätit lunch här. När jag kommer hem ikväll blir det att ta en dusch och fixa mina naglar sedan fixa ett par grejer. Jag bloggar nog mera ikväll och då dyker det även upp ett videoinlägg :P

Ska vissa er allt jag handlat under den senate tiden, och snacka om lite annat !

Hörs senare,

PUSS

 

 

Av Hanna Håkansson - 25 maj 2011 21:14

Hejsan, skulle bara säga att jag lagt upp headern nu, blev jätte nöjd..:)

Men jag bloggar mer imorgon, puss på er<3

Av Hanna Håkansson - 23 maj 2011 20:34

Hej på er, jag hinner inte lägga in headern ikväll. Sorry, men imorgon kommer den ! I'll promise :)


Kram o puss

Av Hanna Håkansson - 23 maj 2011 16:55

Hejsan allihopa.

Har inte haft tid att blogga på den senaste tiden. I'm sorry !!

Hade bara tänkt berätta lite kort om vad som hänt i helgen.

I fredags, så gjorde jag ingenting va i stan en runda och köpte en tröja från JC.

Hela lördagen va vi på släktträff, kulkul .

Igår va jag med Elin och vi hade kul som vanligt.

Idag har det varit skola, slutade sent kom hem typ kvart i fyra typ. Åt lite och fixa ett par saker.

Jag hade tänkt lägga in den nya header, ikväll. För jag har fixat med den rätt länge för jag ville verkligen att den skulle va så perfekt som möjligt. Så ska bara ut och fota ett par bilder och lägga till dem i collaget sen är det klart !

Jag vet inte  exakt hur denna veckan kommer se ut, så vi får se om jag har tid att blogga. Men det e så himla skönt för om ca fyra veckor så e det äntligen sommarlov, bara att tänka på det gör mig så himla spänd och glad. Jag tror nämnligen att det kommer bli det bästa sommarlovet :D

Ikväll ska jag nog ut och jogga en sväng, härligt. Sen ska jag nog ta det lugnt och lägga in headern såklart . Men vi hörs lite senare för nu ska jag gå och rensa min garderob lite .


PUSS

Av Hanna Håkansson - 19 maj 2011 17:19

Jaa, jag ska bara fixa mig och så sen ska jag dra mot träningen. Fys idag ja, men det blir säkert kul som vanligt :D Men iaf så bloggar jag när jag kommit hem,

 

PUSS

Av Hanna Håkansson - 19 maj 2011 12:32

Hejsan alla !Har sovit över hos Elin inatt jo, igårkväll så va vi ute med Josse, Maja, Jesper, Oskar och Clara. Skit kul hade vi :) Vi gick in typ tio och då åt vi chips, choklad och drack läsk och sånt . NiiceSomnade typ vid ett halv två . Idag vaknade vi typ halv nio, sen åt vi frukost och sen satte vi på en film och sen satte vi oss i soffan i pyjamas med våra täcken myyss !! Ja och sen vid tio kom Oskar hit. Vid elva kom Jesper, Josse och Maja hit. Nu sitter vi och kollar på en annan film. Sen efter den e slut ska vi nog gå ut . Men jag uppdaterar senare idag kmr hem typ två/ halv trePUSS<33

Av Hanna Håkansson - 18 maj 2011 15:09

Hej på er !!Orkade nr lägga in bilderna igår. Men jag lovar dom kmr snart. Iaf så cyklade jag och Jonna idag till skolan. Riktigt skönt ! Det som oxå va skönt va att sluta halv tolv :) Jag och Jonna cyklade hem igen, hem till Jonna och chillade lite . Gött,, men ikväll sp ska jag till Elin och sova där med Wilma & Jonna ! Vi kmr ha skit kul !!!Så kanske it mer uppdate idag . Men vi hörs iaf imorgon :D puss o kram


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards