hannahakansson -

Alla inlägg under juli 2013

Av Hanna Håkansson - 31 juli 2013 16:14

 

Fick idag testat Snapple's "pink lemonade" har velat testa den sen sommaren började men inte hittat den någonstans. Den var jtte sur i början så tyckte inte alls om den, men sen blev den riktigt riktigt god efter ett tag, värd att testa folket!




Av Hanna Håkansson - 31 juli 2013 16:05

 

Hejsan! Idag dagen spenderats på stan med Elin. Vi åt lucnh på Espresso house, gick runt och snackade en massa, jätte mysigt. Dock började de ösregna och åska när vi skulle hem, men nu lyser solen igen. Nu hade vi tänkt fixa naglarna och ikväll blir det träning!

Av Hanna Håkansson - 30 juli 2013 19:03

 

 

 

Linne - Veromoda | Shorts - Hollister | Klocka - Daniel Wellington


Körde på en enkel men snygg outfit idag då jag bara skulle iväg och luncha med mamma & brorsan idag.

Super mysigt, har inte gjort något annat speciellt idag förutom att ha fixat massor tidsinställda tills vi åker till Kreta. Men jag kommer även ha Elin som kommer att gästblogga här under tiden, om jag inte har internet och kan uppdatera med någon bild osv. Ska snart ta ett litet kvällsdopp med Elin som vi gör nästan varje kväll. Hoppas ni haft en fin dag!

Av Hanna Håkansson - 29 juli 2013 18:57

 

Har nyss ätit grillat med familjen och ska nu byta om för fotbollsträning, ha en fin kväll!

Av Hanna Håkansson - 29 juli 2013 12:22

       

Godmorgon! Vaknade vid elva och har nyss ätit en stor frukost & kollat ett par avsnitt 90210.

Idag får jag se vad som händer, har inget speciellt planerat. Förutom ikväll då jag äntligen ska träna efter fyra veckor. Gud så skönt det ska bli, har haft sån träningsapstinens dom senaste veckorna. Det enda jag velat göra var att träna. Ikväll blir det fotboll och i augusti börjar innebandyn också. Bloggar under dagen, puss.

Av Hanna Håkansson - 28 juli 2013 21:00

Spelade in denna videon vid sex tiden igårkväll, men har inte kunnat ladda upp den på videofyme förrens nu, så nu kan ni kolla!

Av Hanna Håkansson - 27 juli 2013 19:28

  

Ikväll är det bara jag, pappa och brorsan hemma. Så vi skulle hämta mat, pappa och Filip tog pizza. Men jag var verkligen inte sugen på det så jag körde på en Ceaser sallad istället, asså fy vad gott det var. Jag är bokstavligt talat helt porppmätt som man kan bli. Idag har jag träffat Elin en stor del av dagen, nu ska jag hoppa in i duschen innan jag träffar henne igen, planerna är nog att jag sover hos henne inatt också, mysigt! Ha en fin kväll.

Av Hanna Håkansson - 27 juli 2013 14:21

 

 

 


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards