hannahakansson -

Alla inlägg under oktober 2012

Av Hanna Håkansson - 28 oktober 2012 19:26

 


Av Hanna Håkansson - 28 oktober 2012 18:12

 

Bästa konfagruppen!

Hej på er!

Hur mår ni? Själv mår jag toppen, hade en bra dag igår i Lund med konfan. Direkt efter vi hoppat av bussen så cyklade jag till Elin där resten av familjen va och vi åt mat och hade det jätte trevligt.

Idag vaknade jag kvart över elva, egentligen vart ju klockan kvart över tolv eftersom vi ändrade klockan inatt en timme framåt, vart helt seg idag haha. Har städat och sånt, sen har jag varit med Elin också.

Hade tänkt hinna med att fixa designen idag också, eftersom jag hade tänkt göra det innan men har inte haft tid. Ska ner och käka middag nu, sen kommer nog Elin hit och sover, bra dag!

Uppdate sen, pussar



Av Hanna Håkansson - 26 oktober 2012 22:30

Ska kolla klart vem som åker ut ur x-factor, kollar på live-sändningen på datorn sen ska jag gå och lägga mig efter som jag ska upp åtta imorgon.

Så kommer inte blogga mer idag, så godnatt på er fina ni!

 

Av Hanna Håkansson - 26 oktober 2012 21:42

 

Sitter just nu och lyssnar på musik och bara tänker, behövs ibland..

Men ska strax fixa mina naglar samt kolla på en film. Ska även ta lite Ben & Jerry's oxå.

Imorgon blir det konfa i princip hela dagen, ska på "utflykt" eller vad man ska kalla det, till någon kyrka. Sen ska vi kolla bio och käka på BurgerKing. På kvällen ska vi till Elin och hennes famlij och äta.

Hörs, pussar!


Av Hanna Håkansson - 26 oktober 2012 18:56

 

Hej på er. Orkade tyvärr inte skriva igårkväll eftersom att jag vart tvungen att plugga efter träningen också. Men nu är det lov vilket innebär ledighet, underbara vänner att umgås med, massor av shopping (såklart), fotografering och inga läxor!! Så skönt säger jag bara. 

Startade lovet med bästavän med shopping, fikamys och snack i stan. Vi stack sen hem till Moa, och vi är fortfarande här, har kollat på film- LOL har sett den tusen gånger men den är såå bra.

Bli strax hämtad och sen ska jag nog träffa Elin och feta oss med Ben & Jerry, ovanligt heller?

Nej men har faktiskt inte ätit det på riktigt länge! Skriver sen.


Kram 


 

Av Hanna Håkansson - 25 oktober 2012 18:49

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men just nu är jag på väg till träningen.
Ska göra det jag älskar & lever för. Bloggar när jag är hemma, pussar så länge.


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards