hannahakansson -

Alla inlägg under augusti 2012

Av Hanna Håkansson - 26 augusti 2012 21:28

 

Hej, hihi jag är så himla glad just nu. Idag fick jag mitt första riktiga fotojobb!! Annars brukar jag bara fota kompisar osv.. Men nu ska jag få va fotograf på ett bröllop, hur kul är inte det?

Jag för göra det jag älskar och får dessutom betalt såklart. Har ingen aning om när det är, men det va så här att Filippa (den tjejen jag brukar fota ganska ofta och som ni sett här i bloggen)

henens pappas vän är det som ska gifta sig letade efter en fotograf, så tipsade Filippas pappa om mig för han tycker jag är jätte duktig fotograf och tycker alla mina bilder på Filippa är jätte fina.

Ja så idag så frågade hennes pappa mig om jag var intresserad och ajg bara svarade direkt, absolut!

Är jätte glad och hoppas verkligen att jag får fler jobb, tror detta kommer bli hur bra som helst.


Idag så vaknade Elin & jag runt halv elva sen gick Elin hem vid tolv för hon skulle ha kalas.

Jag drog in en runda till stan och kollade en del, åt subway, hittade en hur många saker som helst som jag bara ville köpa direkt såkalrt, men jag gjorde inte det, väntar på att jag och mamma ska shoppa.

Men har bara slappat för det mesta idag och så. Imorgon är det måndag, vilket innebär skola.

SLutar runt halv fyra imorgon så lång dag blir det. Men nu ska jag ta och titta på tv, vi hörs imorgon.

Puss på er!

Av Hanna Håkansson - 26 augusti 2012 18:54

Tröja-H&M | Shorts-amisu | Bandeutopp-Gina | Armband-Ullared

Av Hanna Håkansson - 25 augusti 2012 14:58

Har precis målat mina naglar i en härlig ljusblå färg och nu ligger jag och kollar på en film, mys.
Elin kommer runt halv fem typ.
Det har regnat typ hela dagen, men ganska mysigt att sitta inne och pilla med små saker och så. Men vi hörs sen, puss!

Av Hanna Håkansson - 25 augusti 2012 10:44

 

Godmorgon världen, ny dag idag och det e lördag, härligt.

Hade en sjukt bra kväll igår, träffade även en massa folk, trevligt. Tack för kvällen alla som va med ♥

Iaf så vaknade jag halv nio, ganska tidigt enligt mig. Gick ner och åt nybakade bullar som mamma vart och köpt, nu sitte rjag här och ska ta och städa lite. Det bara öser ner där ute, jättekul ju..

Ska inte till Palm idag tyvärr, men ikväll ska mina föräldrar bort med Elins föräldrar.

Så hon kommer va här hela kvällen med mig & min bror och sen sover hon hon här, ska bli roligt.    


Men nu måste jag ta upp en sak, jag har fått typ tio frågor från en person till frågestunden, jag menar inte jag har upptill 40-45 läsare per dag, så jag menar om ni bara liksom skiter i frågestunden eller ni bara tycker det är tråkigt, vill gärna veta för jag trodde detta skulle bli en kul grej men om jag förlänger tiden så att den är slut på onsdag istället sp har den varit i en hel vecka då borde ni kanske kunna ställa lite fler frågor, hade varit jätte tacksam. Inget negativt mot er om ni nu tror det, absolut inte. Men hoppas ni ställer fler frågor :) Nog om det men ni får ha en bra dag, så hörs vi mer under dagen.

Puss på er !

Av Hanna Håkansson - 24 augusti 2012 14:12

Hejsan, slutade för tjugo minuter sen men sitter kvar och väntar på Sanna som slutar tjugo eller halv tre? Något av det. Iaf ska med henne hem, va där och så sen drar vi till Palmfestivalen ikväll med fina vänner. En lyckad kväll kommer det bli. Ganska dryg, men ändå okej skoldag idag faktiskt. Men jag kommer hålla er mer uppdaterade under dagen så håll utkik. Men puss på er sålänge!

Av Hanna Håkansson - 23 augusti 2012 17:26

 

Tröja-VeroModa | Shorts H&M | Bandeutopp-Gina | Armband-från Sara som hon köpte i turkiet till mig :)

Av Hanna Håkansson - 23 augusti 2012 16:18

Saknar stadium sports camp..

Hejsan, laddar just nu för träning med min älsklings smootihe och ett par mackor. Har ganska mycket träningsvärk men hoppas tror det går över om jag tränar ikväll. Men ska snart fixa några saker, vi hörs, puss!

Av Hanna Håkansson - 23 augusti 2012 15:22

Sitter just nu i bussen på väg hem just nu, mer uppdatering när jag e hemma, puss så länge!


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards