hannahakansson -

Alla inlägg under maj 2011

Av Hanna Håkansson - 17 maj 2011 16:58

Tjenare alla !

Dålig uppdate, jag vet men har haft lite saker att fixa och så. Hoppas ni förtstår.

Iaf så i söndags va jag med Elin, vi va på stranden och fotade en hel del så några bilder kommer nog ikväll . Jaa, igår så gjorde jag  inget speciellt . Idag va det skola, sen tog vi bussen hem och Jonna hängde med mig  kulkul ! Vi har typ ätit och tittat på tv och skrattat en hel del, och nu sitter vi och bloggar . Checka gärna Jonna's blogg

www.magic-i-am.bloggplatsen.se

Imorgon har vi halvstudiedag alltså vi slutar halv tolv typ, på torsdag har vi studiedag (hel) Imorgon ska jag sova med wilma och Jonna kanske Elin . Vi vet inte vart det blir ännu men nånstanns blir det joo :) Ska blir skiit roligt .

Nu ska jag och jonna gå och laga lite kvällsmat, vi ses senare.

puss o kram

Av Hanna Håkansson - 14 maj 2011 10:39

Hejsan alla !

Hann tyvärr inte blogga igår, men i torsdags så hade vår klass föräldrar kväll och det gick jätte bra. Igår så cyklade jag och Jonna till skolan det va riktigt härligt faktiskt och det va väldigt skönt väder . Slutade halv två sen cyklade jag och Jonna hem igen, men på vägen hem så va det sjukt mycket motvind så jag pallade inte cykla hela vägen hem för Jonna bor en by bort ifrån mig så jag stannade hos Jonna till typ kvart i tre då kom mamma och hämtade mig för jag skulle in och klippa mig. Blev väldigt nöjd, tog topparna bara men jaa. Det behövs jo alltid, men sen när jag kom hem så fixade jag mig och åt . Sen stjusade mamma in mig till stan igen där jag mötte upp Sara, Oscar och Måns. Sara och Oscar åt på Subway men Måns skulle tvunget ha sin kebab haha. Så han gick och köpte det och sen kom han med sin kebab så åt vi på Subway (förutom jag då) och sen drog vi till Hemmakväll och köpte godis och sånt . Bian kallade vid kvart i sju, den börjadesju så vi hade lite brottom. Men vi hann i tid, sen kollade vi på en film som hette Fast and Furiost 5 . Skit bra film, kan verkligen rekkomendera den till er som gillar action och så ;) Jaa, va hemma runt tjugo i tio.

Idag så ska jag spela träningsmatch, ska bli kul fast jag känner egentligen inte för det . Men jaa, ikväll ska vi ha gäster . Blir mer uppdate senare idag. Bilderna på det jag shoppade förra helgen kommer ikväll ;)

Men vi hörs senare,

PUSS

 

  

Random bild från förra året :P

Av Hanna Håkansson - 11 maj 2011 20:04

   Heej, hade ingen ork att blogga i måndags elr igår. Men jag kan jo berätta lite smått om dagarna. Steg upp i måndags va skit trött, kom hem från Göteborg typ halv tolv. Skolan sen, när jag kom hem gjorde jag inget speciellt .

Igår så va det skola och sen när jag kom hem så fotograferade jag rätt mkt, bilder kmr någon annan dag. Men idag så va jag i skolan, som vanligt och efter det så stack jag hem med Amanda och Sara :) Vi hade det så najss, lyssnade på musik och bakade tills imorgon sen vid typ halv sex åt vi sen drog vi till Måns (Saras kille) fotbollsträning vi spelade lite på skoj med ett par as söta killar som va typ 7-8 år !

Stack hem vid typ kvart i åtta och nu sitter jag här och tänkte blogga lite . Imorgon blir ingen uppdate för ska va hela dagen i skolan fråns halv nio alltså då vi börjar tills typ nio på kvällen . Vi ska öva hela dagen sen ska jag och ett par andra sticka ner till stan och käka sen kommer alla föräldrar för vi ska ha föräldrarkväll . Amanda ich jag ska sjunga, temat e ANT= alkohol, narkotika och tubak så där e ngr som ska typ göra teater och ngr som ska sjunga och ja. Men iaf så har Amanda och jag gjort om en låt med typ lite sånna ord i elr ja ni fattar nog. Så ingen uppdate imorgon. På fredag ska jag se på bio med Sara, måns och Oscar :D På lördag ska vi ha gäster och jag ska nog inte göra ngt speciellt på dagen innan dom kommer få se vad jag gör . Vill gärna typ åka till stranden och fota kanske ta årets första dopp vem vet? :P

Jaa, men vi hörs på fredag !<3


Bild på mig och min fina Wilma  ! Har inte träffat henne för hon har halsflus så hon e sjuk :( Bli frisk gumman !!<3

   Gammal bild men jaa, ser lite konstigt ut men skit samma ! :P

  



Av Hanna Håkansson - 8 maj 2011 08:20

Hejsan eller rättattsagt godmorgon för er som är vakna.

Gick upp typ vid sju, åt och så. Packade lite och nu e vi på väg till Göteborg ! Det ska bli jätte roligt :) Men vi kanske hörs senare, ha en bra söndag .

PUSS

Av Hanna Håkansson - 7 maj 2011 09:07

Godmorgon sötisar !

Vaknade typ för tjugo minuter sedan av att Elin väckte mig. Vi har haft så himla roligt tsm. Sticker till stan elva med mamma och sen drar jag till Sara.

Ska nog strax gå och äta frukost, brukar somsagt sova längre men det gör inte Elin hihi :) Men vi hörs kanske senare idag, om jag hinner !


Randombild

 

PUSS<3

Av Hanna Håkansson - 6 maj 2011 17:14


Tjenare.

Fredag idag så skönt, va tvungen att fixa ett par saker df dålig uppdatering !

Vakande ungefär halv sju av att klockan ringde, klädde mig och fixade mig sen åt jag och sen drog jag mig till bussen. Medans vi väntade på den så snackad ejag lite med Emily, Max, Oscar och Colin niicee !

Skola, kort dag härligt . Sen kom jag hem typ kvart över tio över två, va med Elin vi hade så himla roligt !! Stack vid typ halv fem, nu ska jag städa mitt rum och packa ska nämligen till Elin och sova där, kul ;D Egentligen skulle jag till stan med mamma och shoppa idag men det blev inte av för vi ska inte köra till dopet fråns söndag, ska till Göteborg. Imorgon ska jag till stan och shoppa ist, sen när jag kommit hem blir det att packa lite och sen dra till Sara ska typ "förfesta" där hehe fett kul, sen drar vi vid typ sex ocvh möter upp ett par andra drar sen till tivolit här i stan . Yeeaah så roligt vi kommer att ha, så det uppdate imorgon blir nog sådär.  Ska försöka hinna klämma in ett elr två inlägg. Allt jag shoppar imorgon kommer det bilder på det lovar jag men jag vet inte exakt vilken dag. Söndagen blir det nog riktigt dålig uppdate, blir nog ett litet och snabbt sms-inlägg elr från datorn ska ha med den såklart men vi för se !

Äh nu ska jag fortsätta städa och musik på hög volym . Sen drar jag till Elin och käkar där . Ett inlägg slinker nog in senare ikväll och nån bilder.

Men innan jag loggar ut hade jag bara tänkt visa er dagens outfit från igår och idag, det känns som det va ett tag sen jag la upp det så här kommer de .


Gårdagens.

      

Skjorta-Ingen aning hittade den i garderoben men den e iaf snygg ;P

Jeans shorts-HM

Skärp-HM

Leggins-HM

Linne-JC

Detaljer- Ett flätat svart armband jag fått och ett glittrigt svart armband från Glitter .


Dagens.

    

Tröja-HM

Linne-JC

Jeans-GinaTricot

Detlajer- Klocka från Guldfynd !


Vi hörs lite senare :)


PUSS


Av Hanna Håkansson - 3 maj 2011 20:36

Hallojsan, tisadg idag jo .

Vi hade stoppdag och det va skiit tråkigt brukar va roligt .

Först kollade jag på världens tråkigaste film (ta inte illa upp om någon som såg filmen och gillade den läser min blogg )

Den hette Oceans och handlade om havet, 1 tim och 40 min  satt jag oich kollade på något som va så otrligt tråkigt. Men men sen hade jag musik& Elin, jag och Jonna hade det bara bäst och Wilma ;p

Slutade typ vid tio i tre, sen stack jag till Tea med Josse och Sanna vi hade kulkul :)

Pappa hämtade mig ca sex och när jag kom hem så åt jag lite och gjorde även lite matte ! 

Nu sitter jag lite vid datorn och ska strax fixa ett par saker och så .

Men vi hörs imorgon, ska till tandläkaren vid tre men vi hörs efter det .


Bild från Sälen;

  Utsikt från Josses och mitt sovrum, randombild från Sälen !

 

PUSS

Av Hanna Håkansson - 2 maj 2011 19:46

Hejsan !

Inte bloggat på förra hela veckan men det e en sak ni sak veta att jag fick i mpndagsnatt maginfluensa och jag har haft vanlig influensa . Nära på att åka till sjukhuset ett par gånger, men som tur va slapp jag lyckligtvis det :)

Men jag säger bara att jag har aldrig varit såhär sjuk i hela mitt liv, det kanske hörs konstigt men det e faktiskt sant . Har typ "bott" i sängen och soffan . Usch, jag hatar att va sjuk . Bland det värsta jag vet, men nog snack om sjukdomar .

Förra veckan hände det jo som sagt inte mycket så har inget att berätta från veckan som gått. Men nu är det jo ny vecka, vilket inbär skolan, nya läxor och nya prov .

Fast idag har vi fått ehh vänta typ två elr tre läxor inte så mycket men det e jo ändå läxor som måste göras.

Skolan va väl okej idag, dagen gick faktiskt ganska snabbt även om vi slutade kvart över tre. Va hemma ca fyra för jag snackade med Colin, Oscar och Emily .

Sen va jag hemma en stund åt lite, stack ut en runda och gick sen.

Ja har inte gjort så mkt mer idag precis, vädret har varit ganska kallt och blåsigt fast ändå solen lös .

På fredag blir det shopping med mamma ska på dop + att garderoben skriker haha den behöver nytt och jag vill verkligen köpa nytt !

Ajjaa, resten av kvällen kommer spenderas framför tven .

Men vi hörs imorgon efter skolan,


PUSS

  

Bild från Sälen, förresten alla bilder från sälen kommer typ lite varje dag ;)


Mitt namn är Hanna & är 16 år, bosatt i Skåne. I min blogg får du ta del av min vardag, träning, min kärlek till mode, mitt shopping beroende och en massa annat.

Hoppas du trivs ♥

   

       

 

    




Ovido - Quiz & Flashcards